![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad, pas maar op dus.. oei! ![]() |
|
quote: Ok, komt ie: Het verschil tussen honden en katten: Een hond denkt: "Hé, deze mensen waar ik bij in huis woon, voeren me, houden van me, verlenen me een warm en droog huis, aaien me en verzorgen me op een fijne manier.....Ze moeten goden zijn!" Een kat denkt: "Hé, deze mensen waar ik bij in huis woon, voeren me, houden van me, verlenen me een warm en droog huis, aaien me en verzorgen me op een fijne manier.....Ik moet een god zijn! Alvast gecondoleerd aan mezelf. ![]() |
|
Een kratje bier voor de gene wie WR zn adres geeft dat noem je toch geen "grap". ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hub? Je moeder. ![]() |
|
quote: Ik heb het destijds ook gemist, maar Argus had volgens mij een foto gepost van zijn kat, waarop iemand (Spectre?) zei dat de kat enigszins mongoloïde aandeed. Dat schoot Argus in het verkeerde keelgat, er werden enkele vrij ver gaande bedreigingen geuit, en Argus mocht een poosje met forumvakantie. Zoiets was het, geloof ik. EDIT: 'een kat' is 'zijn kat', nuanceverschilletje wat in dezen niet geheel onbelangrijk is. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 20-08-2010 20:53] ![]() |
|
hij zit nu op het kabouter forum. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Nee man, zo ging het helemaal niet! Check 'em all! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3171899/26?hl=katten Woeeeei! ![]() |
|
Vroegah ![]() ![]() |
|
Oja, ome ElitE was het inderdaad, haha. Held! ![]() ![]() |
|
quote:Ja ik mis mike ook ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik kwam hem ook wel eens tegen bij een concertje her en der, maar ook dat is al lang geleden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dood? quote: Je moeder. ![]() |
|
Hub postte laatst nog op de FP voor optredens voor een of andere band. ![]() franjenevel of zo. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 21-08-2010 0:03] ![]() |
|
quote: Ik ben ook bezig mn eigen kat elke keer op de kast te krijgen. Goed voor de beweging van een binnenkat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:is ruim 5 jaar geleden dat ik hem gezien heb denk ik. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Toevallig had ik laatst een agent steel tourshirt aan, uit 2003. Dat was de laatste keer dat ik hem zag, dacht ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
agent steel ![]() ![]() ja.. ik denk dat ik hem omstreeks 2005 voor het laatst gezien heb. Op een gegeven moment zagen we elkaar wel regelmatig maar hij is ineens gewoon opgelost. Misschien is hij wel naar Spanje of 1 van de tropische eilanden terug gegaan. who knows. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Kun je hem niet gewoon bellen? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: hub heeft het druk met werk, festivals, reizen en voornamelijk zijn vriendinnetje ![]() Het gaat in ieder geval erg goed met hem geloof ik. en het is hem gegund! ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
AngleOfDeath? ![]() ![]() |
|
7thFallenAngel? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: die zit bij snaack ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Snaack heeft internet. WaBla waarom weet jij dit allemaal? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 21-08-2010 9:18] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |