![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Aha, gevonden: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3292161/1 ![]() |
|
Lol. Anyway, julia ook alweer een tijdje niet gespot. Je moeder. ![]() |
|
quote: Kan best.. alhoewel ik me nu afvraag waarom hij hem Thijs noemt? Dacht ie aan Rutan ofzo? ![]() ![]() |
|
quote: Misschien weet hij meer over Lionheart. Tja, Rutan, dat heb ik nooit meegekregen, die is hier ook niet meer te zien. Jullie waren toch goede vrienden. ![]() ![]() |
|
quote: Lionheart is geen Thijs. ![]() En ja Rutan.. ![]() ![]() ![]() Vroegah was ZM veel leukah!! Met IceQueen enzo. ![]() |
|
Oja, waar is Icequeen nu? En Gunman, der 'vriendje' in bange tijden? Je moeder. ![]() |
|
Icequeen is druk met vissen redden denk ik :') ![]() |
|
eerder vissen doden voordat de visser ze ernstig verwond. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Waar is Pascalorie... :') Against God and Government ![]() |
|
Hij is ook al niet op msn, zit hij weer bij een hoertje? ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Dat is lang geleden. ![]() |
|
quote: Zijn vriendin is geopereerd en kan niet neuken, dus die kans is groot hehe Against God and Government ![]() |
|
Elmar? ![]() |
|
goeje smorghens juffrouw jannie! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Heb het vermoeden dat hij iets doet in de omgeving van het AMC / metrostation Holendrecht in Amsterdam Zuidoost, omdat ik vrij zeker weet dat ik heb daar twee keer heb gezien. Iets wat, gezien het zeer geringe aantal gelegenheden die mijn aanwezigheid in die contreien vereisen, al behoorlijk toevallig is. ![]() |
|
quote: Klopt haha, ben nogal uit de metal gegroeit, al kan ik op zn tijd wel goeie herdraai van een mooie Emperor of Dissection plaat waarderen! Maar echt sporadisch.. Ben nu vooral wakker te maken voor een goeie experimentele electronica/idm plaat, als ik dan gelijk een idee moet geven wat dan, probeer dit eens: http://www.discogs.com/Gridlock-Formless/master/15353 [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 07-01-2010 22:24] ![]() |
|
ohjah die tekenaar ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Met de avatar van het jaar. Toch? Tijd geleden? Maarre, er zitten er hier wel meer die nog maar vrij weinig metal draaien, dat is toch geen reden om niet meer te posten? Denk ik dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Daarom post ik ook ![]() ![]() |
|
Kijk. Het korsako... dinges syndroom weet ik nog buiten de deur te houden, blijkt maar weer. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Klopt, hij zit op de hogeschool van Amsterdam als ik het goed heb. ![]() |
|
quote:Klopt, ouwe! maar ik leef nog wel hehe. Liefs, Mental ps doe grey de groetjes! ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |