|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ochja... damn, vergeten... Helaas niet aanwezig dus.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
- Scotfan & Nakooma - Greycloak - Pandora - Mmayo - MrUgly - Marc Beëlzebub Judas - Mira - Levithmong - Regeer - AxeUponMankind - Hel1 - 1i1ith Bla |
|
quote: Ik mis jou nog! Kom je ook? |
|
Neem jij verder nog mensen mee? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nope, helemaal alleen |
|
Wordt druk metalweekendje dan 21e Carnal in Simplon, maar ook Hirax, Fatal Embrace, Goddess Of Desire en Slit in de Vera. En dan de dag er op weer vet knallen in 't ORKZ. Het kan niet op! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik wil nog een verassing toevoegen aan de line up. Wordt aan gewerkt... Bla |
|
Tof Mira! Stripact? Paaldansact? |
|
quote: |
|
Drunken Party-Metal klinkt goed, ik denk het wel. |
|
quote: |
|
quote: Jij bent toch ook verplicht gesteld om aanwezig te zijn bij Vin en Lies? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: mmm, dan wil ik eerst een foto zien van degene die de act opvoert, voordat ik zoveel ga kwijlen. |
|
quote: Gewoon mooie kerel met mooi lang haar, daar ga ik van uit dan he |
|
quote: okee, dan il ik wel met je meekwijlen. |
|
quote: Braaf zo |
|
Zoals jullie zien een paar wijzigingen: No Funeral heeft helaas moeten cancellen, maar gelukkig heb ik een vervanger gevonden die nog beter is: The Oath uit Frankrijk. En dan als extra verassing 2 sexy paaldanseressen die tussen de bands door een act gaan geven! Bla |
|
Bla |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Weet ik nog niet, zie tegen die tijd wel. see you at occultfest! |
|
quote: Nix en Jeunis? |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Haha, het zijn 2 mooie dames uit het zuiden! Bla |