|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja je weet het maar nooit met jou. Maar antwoord 1 natuurlijk. |
|
<--- 6 blikjes HJ. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
quote:Aan 6 blikjes hebben we echt niet genoeg....doe er nog maar eens minstens 14 per persoon bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zodra je onvoorspelbare weddenschappen gaat winnen. En trouwens Mmayo, hoeveel waarde hecht je aan je excuses? (het antwoord gaat niet van je prijs af, hehehe.) [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-09-2007 22:51] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Pas maar op dat de ANTIFA het niet hoort hahaha Bla |
|
quote:Laat die maar komen hehehe, kan nog lachen worden....nadat ze kennis gemaakt hebben met een dronken Hub & Heuy zullen ze niet gauw meer komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Vertel, vertel I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: HEUY!!!! Burgemeesters van de nacht |
|
. Posten onder verkeerde naam, erg handig. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-09-2007 10:07] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ehm, ik ben aanwezig, dan lijkt het me sterk dat jullie een ehbo nodig gaan hebben. tis dat lain er deze avond niet is, maar anders had ik j kunnen verzekeren dat er twee gewonden zouden vallen, ik en lain. Bij afwezigheid van lain op deze avond zal ik dan wel gewonde zijn. |
|
Bleed baby, bleed... Gezellig! Bla |
|
quote: Ja ikke toch.. d0hh. |
|
Is t een beetje makkelijk te vinden met de auto? see you at occultfest! |
|
quote: vanuit Assen: A28 naar Groningen. Knooppunt Julianaplein rechtsaf richting Delfzijl/Hoogezand. Vervolgens op de Weg der Verenigde Naties (N70) direct de eerste afslag nemen (Helpman). Rechtsaf Verlengde Hereweg opdraaien. Doorrijden tot de afslag Emmastraat, linksaf. (Direct tegenover de winkel "BLOKKER") Straat inrijden en na een 50m rechts is het. Er is volgens mij niet zoveel parkeerruimte. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 21-09-2007 21:49] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Oproep aan een ieder die zich geroepen voelt Hub en Heuy bier te sponsoren: jullie zijn van harte welkom Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ah, na die tijd toch nog naar drum'n'bass in Simplon. Toch wel fijner dan metal-dj's, vind ik dan. |
|
Veel plezier iedereen, ik vind het jammer dat ik er niet bij kan wezen, maar zuipze! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: +1 |
|
Mayo hoe laat arriveer je in Hoogeveen vanoavend? see you at occultfest! |
|
Even de camper starten en 4 personen van station Apeldoorn oppikken .... en dan !! FEEEEESTEN |
|
quote: Ja niet he. Martijn haalt mij op om half 8 en dan rijden we door naar jullie. Tot vanaaf! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-09-2007 16:00] |
|
quote: ja lachen zeg dat harcore tinus ook meegaat! Tot straks! see you at occultfest! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |