IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Night Of The Sick Part VII - Oude RKZ Groningen - Zaterdag 22 Sept - Nu Funeral(No) - Upskirts(No) - Toxocara(NL) Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-09-2007 17:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2007 17:43 schreef the witch het volgende:
ja lachen zeg dat harcore tinus ook meegaat! Tot straks!

Eens even kijken hoe Hardcore, Tinus wel niet is

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-09-2007 17:48]

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-09-2007 19:38 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Is dat niet Orlando?

Die zei volgens mij ooit onaardige dingen tegen mij in een mailtje.

Niet zo mooi.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-09-2007 21:28 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Mooi dat de black metal als eerste speelt trouwens, hoef ik me ook niet te haasten.

Goed initiatief.

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 22-09-2007 22:18 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

-_-

Wil je muilperen?

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-09-2007 22:21 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Interesses / hobbies: black metal.

Oh sorry man.

Zo bedoelde ik het niet.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-09-2007 12:36 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

hoe was gezellig was het>>
]]
/////

???

Suck my piss

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-09-2007 13:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

[----------------|----]

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-09-2007 13:24]

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-09-2007 13:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Damn, wat een zat feestje....ben een groot deel van de avond kwijt door al dat bier...nog enkele kleine verwondingen opgelopen en ik weet niet hoe of wat hehe.
Maar in ieder geval zeer geslaagd

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 23-09-2007 13:50 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Weet iemand het telefoon nummer van Melvin ...
hij heeft z'n portemenee met alles er in in het slaapvertrek laten liggen. svp een mailtje naar mij sturen met z'n nummer.

gr. Bert

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 23-09-2007 16:42 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 23 september 2007 13:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Damn, wat een zat feestje....ben een groot deel van de avond kwijt door al dat bier...nog enkele kleine verwondingen opgelopen en ik weet niet hoe of wat hehe.
Zelfs in Grun'n maken jullie er al een gewoonte van mensen TE vroeg te wekken
Haha... maar ZEER geslaagd en ZAT feestje!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-09-2007 16:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Wat was deze!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-09-2007 17:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2007 13:40 schreef Hub de Gallier het volgende:

Supergezellig inderdaad! Perfect vermaakt dankzij alle gezellige mensen. Aardig wat blauwe plekken opgelopen door mensen die bovenop je duiken als je even uitrust op een relaxte bank (ja jij ook ). Je overige verwondingen zouden best wat te maken kunnen hebben met het gooien van lege bierflesjes..

Bands? Welke bands? Onee toch wel een band gezien, Upskirts was lachen en niet alleen op het podium en nu meur ik ontzettend naar whiskey, bier en gin. Ook het "slapen" was geslaagd, veel flauwigheden uiteraard (oa iemand die met luchtbed en al van een podiumdeel afpleurde ergens in de nacht) en gewekt worden door een zeer luidruchtige Heuy en Hub vroeg in de ochtend. Hoe smaakte de shoarma trouwens in Leeuwarden?

Vanmorgen heerlijk ontbeten bij Mira met de mannen van Upskirts (zij overtroffen toch echt wel alle brakheidregels, damn haha). Kortom.. Mira onwijs bedankt voor alle moeite en inspanning om ons een geweldige avond te geven. Super!

Hub de Gallier
Posted 23-09-2007 20:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2007 17:27 schreef MMayo het volgende:
Supergezellig inderdaad! Perfect vermaakt dankzij alle gezellige mensen. Aardig wat blauwe plekken opgelopen door mensen die bovenop je duiken als je even uitrust op een relaxte bank (ja jij ook ). Je overige verwondingen zouden best wat te maken kunnen hebben met het gooien van lege bierflesjes..

Bands? Welke bands? Onee toch wel een band gezien, Upskirts was lachen en niet alleen op het podium en nu meur ik ontzettend naar whiskey, bier en gin. Ook het "slapen" was geslaagd, veel flauwigheden uiteraard (oa iemand die met luchtbed en al van een podiumdeel afpleurde ergens in de nacht) en gewekt worden door een zeer luidruchtige Heuy en Hub vroeg in de ochtend. Hoe smaakte de shoarma trouwens in Leeuwarden?

Bovenop mensen duiken? Bierflessen gooien? Damn, weet hier helemaal niks meer van hahahaha.

De shoarma was niet te vreten trouwens.....het gekke is dat we ineens wakker werden op een bedrijfstankstation langs de autoweg naar Leeuwarden....hoe we daar met onze zatte kloten terecht zijn gekomen is een grote vraag Vanuit daar maar weer terug naar Groningen gereden 's ochtends om een ontbijt te scoren...bleek iedereen dus nog te pitten hehe....ook geen ontbijt dus

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 23-09-2007 20:44]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-09-2007 20:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2007 20:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Bovenop mensen duiken? Bierflessen gooien? Damn, weet hier helemaal niks meer van hahahaha.

De shoarma was niet te vreten trouwens.....het gekke is dat we ineens wakker werden op een bedrijfstankstation langs de autoweg naar Leeuwarden....hoe we daar met onze zatte kloten terecht zijn gekomen is een grote vraag
Vanuit daar maar weer terug naar Groningen gereden 's ochtends om een ontbijt te scoren...bleek iedereen dus nog te pitten hehe....ook geen ontbijt dus

Je bent zelfs nog een tijdje zoek geweest en toen ineens was je terug en wist je niet waar je heen geweest was. Maarre.. hadden jullie de auto meegenomen dan naar dat bedrijfstankstation? Enne ja gooien met flessen ja, zo van biertje op *pleurt fles kapot op de grond* nieuweeeeh!

En joah, ontbijt was pas na 13 uur, dus iedereen bleef tot die tijd ongeveer liggen pitten of nouja deed een poging tot. Geloof dat jullie rond uurtje of 8 met boel herrie binnen kwamen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-09-2007 20:47]

Hub de Gallier
Posted 23-09-2007 20:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2007 20:44 schreef MMayo het volgende:
Je bent zelfs nog een tijdje zoek geweest en toen ineens was je terug en wist je niet waar je heen geweest was. Maarre.. hadden jullie de auto meegenomen dan naar dat bedrijfstankstation? Enne ja gooien met flessen ja, zo van biertje op *pleurt fles kapot op de grond* nieuweeeeh!

En joah, ontbijt was pas na 13 uur, dus iedereen bleef tot die tijd ongeveer liggen pitten of nouja deed een poging tot. Geloof dat jullie rond uurtje of 8 met boel herrie binnen kwamen.

Oh, wist ook niet dat ik zoek was
En ja, we zijn gereden met de auto richting Leeuwarden Stom, maar ja, shit happens Tis een wonder dat we hebben kunnen rijden eigenlijk

Denk dat wij rond 9 uur/half 10 binnen kwamen wandelen vanochtend. Waren om 2 uur thuis 's middags en ben nu nog steeds naar de klote hehehehe

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 23-09-2007 20:54 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Jep... er lag ineens een Hub op me

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-09-2007 20:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2007 20:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
Oh, wist ook niet dat ik zoek was
En ja, we zijn gereden met de auto richting Leeuwarden Stom, maar ja, shit happens Tis een wonder dat we hebben kunnen rijden eigenlijk

Denk dat wij rond 9 uur/half 10 binnen kwamen wandelen vanochtend. Waren om 2 uur thuis 's middags en ben nu nog steeds naar de klote hehehehe

Tering hey!
En ja niet zo heel raar dat je nog goed naar de klote bent eigenlijk. Was me een goed feest!

Hub de Gallier
Posted 23-09-2007 20:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2007 20:54 schreef Regeer het volgende:
Jep... er lag ineens een Hub op me
Het was Heuy die vanochtend boven op je ging liggen

Hub de Gallier
Posted 23-09-2007 21:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2007 20:56 schreef MMayo het volgende:
Tering hey!
En ja niet zo heel raar dat je nog goed naar de klote bent eigenlijk. Was me een goed feest!
Yep, was een geweldig feestje. Heuy en ik hebben naast de halve liter pullen in die Hollandse kroeg beiden toch wel een volle krat bier de man leeg
Ik kijk al uit naar de volgende Night of the Sick

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 23-09-2007 21:01 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Leeuwarden?
Wat moest je daar dan Hub?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-09-2007 21:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2007 21:01 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik kijk al uit naar de volgende Night of the Sick

+1
Gaaf ding ook, dat ORKZ.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 23-09-2007 21:09 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 23 september 2007 20:59 schreef Hub de Gallier het volgende:
Het was Heuy die vanochtend boven op je ging liggen
Dat zegt dan genoeg over mijn status op dat moment

Hub de Gallier
Posted 23-09-2007 21:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2007 21:01 schreef Deathwish het volgende:
Leeuwarden?
Wat moest je daar dan Hub?
Geen idee We waren in Groningen, gingen shoarma eten in de stad en het volgende wat ik weet is dat we de volgende ochtend wakker werden bij zo'n bedrijfstankstation richting Leeuwarden

Hub de Gallier
Posted 23-09-2007 21:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2007 21:09 schreef Regeer het volgende:
Dat zegt dan genoeg over mijn status op dat moment
Yep, je zag er ook al zo verkankerd uit, net zoals wij

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 23-09-2007 21:26 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Zo te zien heb ik een machtig mooi feestje gemist; stel je voor dat Hub en Heuy van een derde hulp hadden gekregen; wat een kabaal zou dat zijn geweest. Nou ja, een goede les voor de volgende keer...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com