|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geen kerels Naja, zin in dit feestje! |
|
quote: Tuurlijk, geen probleem. Ik heb ruimte zat. Neem wel zelf een matje en slaapzak mee, want met zoveel logees heb ik niet genoeg bedjes. Ik verwacht nu WEL dat je komt hahaha Bla |
|
Vrijwel zeker aanwezig met Heuyke Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Yep..aanwezig met Hubke, Nicky en John denk ik ook wel...Nu nog een routebeschrijving van Mira krijgen en we zijn van de partij...videocamera mee en kloekuh maar |
|
quote: Kut! *laat de rum thuis* |
|
quote:John gaat zoals het er nu naar uitziet helaas niet mee...maar goed, dat houd ons niet tegen te zuipen als echte Limburgse ketters Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Dan hebben we nog ruimte over voor onze goede vriend Jupiler |
|
Klopt, dus uit Limburg komen Nicky, Heuy, Hubie & Jupie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Owjee... zijn we daar zelfs in het hoge noorden nog niet van verlost... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 15-09-2007 12:39] |
|
quote:Het is toch Night of the sick? Daar horen dan toepasselijke video opnamen bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Night of the sick = heel veel , dan en daarna lekker bij Mira......klinkt als een goed doordacht plan |
|
quote: cool na ik weet het cker ik kom XD |
|
quote:??????????? Op Night of the Sick hoort alleen maar Heel veel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hehe oke ik maak er berenburg van want ik lust geen bier en ik heb het vaak geprobeert om te drinken maar helaas XD NIGHT OF THE SICK berenburg [Dit bericht is gewijzigd door Lumium op 16-09-2007 12:55] |
|
Als het goed is sleep ik alsnog 3 gezellige mensen mee, zin in! |
|
Vrijwel zeker aanwezig... het hangt er nog even vanaf hoe ik de avond ervoor in Vera verteer... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
- Scotfan & Nakooma - Greycloak - Pandora - Mmayo - MrUgly - Marc Beëlzebub Judas - Mira - Levithmong - Regeer - AxeUponMankind - Hel1 - 1i1ith - Nima - The Witch - Loekie - Martijn |
|
- Scotfan & Nakooma - Greycloak - Pandora - Mmayo - MrUgly - Marc Beëlzebub Judas - Mira - Levithmong - Regeer - AxeUponMankind - Hel1 - 1i1ith - Nima - The Witch - Loekie - Martijn - Hub de Gallier met Jupiler - Heuy + Nicky met Jupiler Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Maandag en woensdag weer. Eigenlijk ben ik nu wel benieuwd naar dit concertje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ist al bijna? |
|
- Scotfan & Nakooma - Greycloak - Pandora - Mmayo - MrUgly - Marc Beëlzebub Judas - Mira - Levithmong - Regeer - AxeUponMankind - Hel1 - 1i1ith - Nima - The Witch - Loekie - Martijn - Hub de Gallier met Jupiler - Heuy + Nicky met Jupiler - Schaep Denk ik toch! |
|
quote: see you at occultfest! |
|
Ahhh, het had zo gezellig kunnen zijn. Niets aan te doen. |
|
Ja, jammer dat jij, Hub, Heuy en hun aanhang niet meer komen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |