|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Beetje jammer |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het centrum van de wereld...? Te ver weg...? Onbegrijpelijk... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ghehe, helaas, helaas. Mira, zorgen ze zelf voor de danspalen? M.a.w. nemen ze nemen ze danspalen mee met een stage? Of worden ze daar tijdelijk gemonteerd? Dancestages zijn eng! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ze nemen een paal mee die snel vastgezet kan worden op het podium. Het is niet eng. Gewoon komen, het wordt lol! Bla |
|
Oh ik denk dat ik er niet ben. Moet eerst vertegenwoordigen op Opheusden demodagen (yay!) en geloof ook niet dat er mensjes uit deze buurt naar het altijd prachtige hoge noorden gaan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ooit van de trein gehoord? Pitten is geen probleem bij mij! Bla |
|
quote: *joehoeeee* |
|
Damn, heb er zin in. Na Upskirts gehoord te hebben weet ik al hoe het af gaat lopen hahahaha...en Heuy heeft gelijk: Tjukk og full hehehehehehe Yep, gaat waarschijnlijk één van de meest zatte avonden worden dit jaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! ....en ik weet wie die paaldanseressen zijn ....ze hebben het trucje behoorlijk onder de knie |
|
Yep, ken ze ook beiden hehehe....er zullen wel meer palen gaan hoog staan deze avond ....tenzij iedereen TE zat is uiteraard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
*zin an* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Tja, +1 ben ik bang. |
|
quote: Ik zeg.. +1 Zin an! |
|
Kijk...toch mooi dat allen met het zelfde idee richting NotS afreizen....zat worden en beestig feesten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Kijk, da's nou een mooi welkom Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Parteh Parteh! Waarschijnlijk ben ik er samen met mijn grote vriend Kater |
|
Ik denk dat ik mijn vriend kater maar thuis laat....kan best goed zonder hem hahaha Maarre, Mira...bier was 1 euro? Heb je dan wel genoeg bier in huis? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Meestal gebeurt het per ongeluk en onverwachts, maar hier heb ik wel een beetje een onheilspellend voorgevoel bij of zo. |
|
quote:waarom dat dan? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hee jij kent hem ook? |
|
quote:Yep, hebben jaren en jaren een relatie gehad. Op een gegeven moment was 'ie 7 dagen per week in huis, toen moest ik 'em er echt uit gaan schoppen hahahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik denk dat het een combinatie is van de muziek die Upskirts maakt, de prijs van de drank en mijn vorige ervaringen in het Oude RKZ. |
|
Mooi mooi mooi, en dan wij lamme Limburgers die de boel nog eens extra gek gaan maken hehehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |