|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Zekers, volgende keer ben je er gewoon weer bij John Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: |
|
Zo dat was een dolle boel zeg! Eindelijk Hub en Heuy in levende lijve gezien (volgend jaar occultfest he), lekker goedkoop bier dat steeds lauwer werd, afterparty met Manowar (met dank aan Nima), alleen jammer dat je nergens wat kon eten (of je moet net zoals h & h naar leeuwarden gaan ha ha en de hele zondag brak. Mira bedankt voor bed and breakfast, super! see you at occultfest! |
|
quote: Dus we zijn toch nog welkom op Occultfest na alles van afgelopen zaterdag? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jazeker, ik heet jullie graag welkom op Occultfest 2008! Dan kunnen jullie bij ons heerschen! see you at occultfest! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! ...alles is al gezegd wat gezegd kon worden...Mira, echt enorm bedankt voor de gezelligheid! Eindelijk weer een hoop bekende ZM´ers meegemaakt en een afterparty met de Manowar meezingnummers is echt geweldig ....Upskirts is trouwens een geweldige band met een goede gastzanger |
|
Echtwel fijn dat ik niet meer te verlegen was om met The Witch te praten ook. |
|
IEDEREEN BEDANKT! Ik heb ook een geweldige tijd gehad, zoveel gezelligheid! Ben nu nog brak en alles is weer schoon. Nu z.s.m. de foto's voor jullie online krijgen, hopelijk vanavond laat... Cheers!!!! Mira Bla |
|
Was te gek idd, En idd dat ORKZ is wel een coole plek voor zulke feesten. Kijk uit naar de volgende |
|
Bla |
|
quote: Ha ha! Wel grappig om te ontdekken dat je uit Balkbrug komt en dat ik zelfs je pa ken. Enne vond je helemaal niet verlegen hoor, was het zon grote stap dan om met mij te praten ha ha ik bijt niet hoor. see you at occultfest! |
|
quote: Precies!! Zolang je geen frans gaat praten / zingen ben je helemaal niet eng! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ha ha ha krijg ineens een flashback van graspop 2005... see you at occultfest! |
|
Post nou even je mooie NOTS fotomomentjes! Is leuk! Dit is nou mijn buurman: Bla |
|
Hahahahahahahaha, wat een fotoos...geweldig feestje was het Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Haha, het was geen grote stap hoor, maar ik stap tegenwoordig normaal gesproken niet meer zo snel op mensen af, zo van "hey, ik ken jou van het internet!". |
|
Hey, ik ken jou van het internet! Die krullebol in het midden toch Bla |
|
Ook echtwel op een joepie-roep-moment. |
|
quote: Is dat geen beruchte nazi groet? |
|
quote: Geil jurkje heeft dat moppie voor je aan Zenial |
|
Is dat een slaapjurkje? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nou, ik denk niet dat ze het voor mij aan had, maar inderdaad. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |