IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Night Of The Sick Part VII - Oude RKZ Groningen - Zaterdag 22 Sept - Nu Funeral(No) - Upskirts(No) - Toxocara(NL) Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-09-2007 21:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zekers, volgende keer ben je er gewoon weer bij John

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-09-2007 22:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2007 21:26 schreef Vampire John het volgende:
stel je voor dat Hub en Heuy van een derde hulp hadden gekregen; wat een kabaal zou dat zijn geweest.

Twee was al voldoende hoor

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-09-2007 22:43 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-09-2007 22:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2007 22:43 schreef Doomy het volgende:

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 24-09-2007 15:06 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Zo dat was een dolle boel zeg! Eindelijk Hub en Heuy in levende lijve gezien (volgend jaar occultfest he), lekker goedkoop bier dat steeds lauwer werd, afterparty met Manowar (met dank aan Nima), alleen jammer dat je nergens wat kon eten (of je moet net zoals h & h naar leeuwarden gaan ha ha en de hele zondag brak. Mira bedankt voor bed and breakfast, super!

see you at occultfest!

Hub de Gallier
Posted 24-09-2007 17:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 15:06 schreef the witch het volgende:
Zo dat was een dolle boel zeg! Eindelijk Hub en Heuy in levende lijve gezien (volgend jaar occultfest he

Dus we zijn toch nog welkom op Occultfest na alles van afgelopen zaterdag?

the witch
Usericon van the witch
Posted 24-09-2007 17:43 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 24 september 2007 17:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dus we zijn toch nog welkom op Occultfest na alles van afgelopen zaterdag?

Jazeker, ik heet jullie graag welkom op Occultfest 2008! Dan kunnen jullie bij ons heerschen!

see you at occultfest!

Hub de Gallier
Posted 24-09-2007 17:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 24-09-2007 20:40 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

...alles is al gezegd wat gezegd kon worden...Mira, echt enorm bedankt voor de gezelligheid! Eindelijk weer een hoop bekende ZM´ers meegemaakt en een afterparty met de Manowar meezingnummers is echt geweldig ....Upskirts is trouwens een geweldige band met een goede gastzanger

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-09-2007 20:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Echtwel fijn dat ik niet meer te verlegen was om met The Witch te praten ook.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 24-09-2007 20:52 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

IEDEREEN BEDANKT!

Ik heb ook een geweldige tijd gehad, zoveel gezelligheid!

Ben nu nog brak en alles is weer schoon. Nu z.s.m. de foto's voor jullie online krijgen, hopelijk vanavond laat...

Cheers!!!! Mira

Bla

Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 24-09-2007 21:06 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

Was te gek idd, En idd dat ORKZ is wel een coole plek voor zulke feesten.

Kijk uit naar de volgende

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 25-09-2007 9:15 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

De foto's staan nu online op www.metalshots.com

Bla

the witch
Usericon van the witch
Posted 25-09-2007 15:11 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 24 september 2007 20:41 schreef Schaep het volgende:
Echtwel fijn dat ik niet meer te verlegen was om met The Witch te praten ook.

Ha ha! Wel grappig om te ontdekken dat je uit Balkbrug komt en dat ik zelfs je pa ken. Enne vond je helemaal niet verlegen hoor, was het zon grote stap dan om met mij te praten ha ha ik bijt niet hoor.

see you at occultfest!

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-09-2007 15:13 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 september 2007 15:11 schreef the witch het volgende:
Ha ha! Wel grappig om te ontdekken dat je uit Balkbrug komt en dat ik zelfs je pa ken. Enne vond je helemaal niet verlegen hoor, was het zon grote stap dan om met mij te praten ha ha ik bijt niet hoor.

Precies!! Zolang je geen frans gaat praten / zingen ben je helemaal niet eng!

the witch
Usericon van the witch
Posted 25-09-2007 16:10 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 25 september 2007 15:13 schreef blonde rockgod het volgende:
Precies!! Zolang je geen frans gaat praten / zingen ben je helemaal niet eng!

Ha ha ha krijg ineens een flashback van graspop 2005...

see you at occultfest!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 25-09-2007 16:28 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Post nou even je mooie NOTS fotomomentjes! Is leuk!

Dit is nou mijn buurman:

Bla

Hub de Gallier
Posted 25-09-2007 17:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hahahahahahahaha, wat een fotoos...geweldig feestje was het

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-09-2007 2:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 15:11 schreef the witch het volgende:

Haha, het was geen grote stap hoor, maar ik stap tegenwoordig normaal gesproken niet meer zo snel op mensen af, zo van "hey, ik ken jou van het internet!".

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 26-09-2007 16:57 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Hey, ik ken jou van het internet! Die krullebol in het midden toch

Bla

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-09-2007 0:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ook echtwel op een joepie-roep-moment.

R.
Usericon van R.
Posted 27-09-2007 0:42 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 26 september 2007 16:57 schreef MischiefMira het volgende:
Hey, ik ken jou van het internet! Die krullebol in het midden toch

Is dat geen beruchte nazi groet?

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-09-2007 7:35 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 september 2007 0:32 schreef Schaep het volgende:

Ook echtwel op een joepie-roep-moment.

Geil jurkje heeft dat moppie voor je aan

Zenial

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-09-2007 7:38 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Is dat een slaapjurkje?

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-09-2007 14:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nou, ik denk niet dat ze het voor mij aan had, maar inderdaad.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com