|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik weet zeker dat we het over dezelfde hebben hehehe, kwam ook altijd op ongewenste momenten en daar word ik goed ziek van Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja wat een eikel he! En maar zeuren en zeuren en zeuren. Volgens mij moeten wij hem gewoon verzuipen zaterdag. |
|
Strak plan.....laat die alcohol maar komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat is ook een goede zaak inderdaad. |
|
Weet er iemand of de EHBO ook aanwezig zal zijn? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: De bestelling is net binnen. Genoeg bier om een uitverkochte zaal een delirium te bezorgen. En dat voor een Euro 't stuk! Bla |
|
Kijk, zo hoort een feestje te verlopen.....Mira, wij hebben alle vertrouwen in jou Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Klinkt als geen EHBO. |
|
quote: quote: Bleed motherfuckers! Kom op zeg, het is een ZIEKENHUIS notabene!! En ik WERK ook in een ziekenhuis! En ik neem voor jullie pleisters mee met skulletjes erop, hele stoere. En er is een verbanddoos achter de bar. Ik weet dat dat geen overbodige luxe is met Limburgers in de zaal. Weet je nog Hub, de een na laatste keer in de Azijnfabriek toen ik een wenkbrauw aan elkaar moest plakken? Was fun! En daar was het bier duurder. Dus dat wordt nu een restauratie operatie! (Het zijn niet de Limburgers zelf die gewond raken, maar hun naaste omgeving... wees gewaarschuwd... Bla |
|
quote: Ik ga mijn best doen dushi. |
|
Ja ja, dat weet ik nog....Mira als verpleegster Maarre, EHBO is ook nodig voor alcoholvergiftiging....of eigenlijk TEGEN de alcoholvergiftiging hehe, ik spreek tenslotte uit ervaring hier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Ik begin al een kriebelend gevoel te krijgen...en dat komt niet alleen door de paaldanseressen....ik voel me meer een kind in een speelgoedwinkel die alles kan kopen voor de helft van de prijs @Hub: had jij de op één na laatste keer iets door je wenkbrauw |
|
Nee, weet al niet meer wie...ik was TE zat Weet alleen dat Mira in de keuken iemand was aan het verbinden of bepleisteren...in ieder geval kort samengevat: bezoeker + bloed -> Mira + verband = probleem opgelost Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jawel, ik heb een verlopen EHBO diploma, dat telt toch zeker wel? Ja toch? Oh en een reanimatie diploma, ook verlopen uiteraard. |
|
HEUY!!!! ...dan maak ik me komende zaterdag nergens zorgen over....we hebben goede bands, danseressen, goed gezelschap, goedkoop en veel bier en in een dorp waar ik nog nooit geweest ben...dat gaat vast en zeker goed |
|
quote: Hehe, ik bedenkt me net dat ik aan het eind van de basisschool ook nog een EHBO-diploma gehaald, dus het moet helemaal goedkomen! |
|
quote: Zie! We hoeven ons nergens zorgen over te maken. |
|
*kuch ex-hospik kuch* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zoontje van de dokter? |
|
quote: Boeie wat voor exen jij gehad hebt! |
|
Neehee, je snapt me wel. Oh en heb je nog gedachten aangaande morgenavond? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Onveranderd. Of je moet wat anders bedoelen, in dat geval.. dunno. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-09-2007 22:13] |
|
quote: Groningen is een STAD! Met 200.000 inwoners! quote: Dat was Roelfie hahaha Bla |
|
[quote]Op 20 september 2007 22:18 schreef MischiefMira het volgende: Groningen is een STAD! Met 200.000 inwoners! HEUY!!!! Iemand die trots is op haar afkomst...en dat is maar goed ook |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |