|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee man, ik zakte er recht doorheen dus het was een genot!! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Een nieuwe BMW vlag Against God and Government |
|
Gestolen of gevonden? spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik steel niet, ik druk alleen mensen graag met de neus op de feiten dat ze hun spullen goed moeten opbergen, anders is het weg Against God and Government |
|
quote:Je steelt dus, krakert. |
|
Boodschappen Plantenbiotica Echineaforce creme en druppels Fietsslot Het is de lichtinval ;') |
|
Aeternus - Beyond The Wandering Moon |
|
quote: joh! Against God and Government |
|
Ik zet mijn fiets tegenwoordig op slot, nu Rotzak in Enschede woont Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Twee nieuwe fietsbanden: een buiten- en een binnenband. Dus binnenkort kan ik weer fietsen. Benieuwd hoe lang die het dit keer vol gaat houden voor er weer iets dusdanig stuk is dat het niet meer werkt. |
|
quote: Oh geen zorgen, heb er al 1 Against God and Government |
|
Fritz Korbach - Witte muizen, rode staarten (boek dus) 2 cd's van Cuby & the blizzards Spoiler 7" "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Storm - De navel van de dubbele god The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nokia 6131 NFC.. gewonnen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: "This is bat country." Meesterlijke film. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nieuw hamstertje gekregen van waterfiets Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Dat doe je snel, de andere is nog niet aan de andere kant van de wc-afvoer en er is alweer een nieuwe? |
|
quote: Ik dacht dat ze er een wc matje van gemaakt had... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ieniminie heb ik netje begraven! Ik ben goed voor haar geweest en zal haar nooit vergeten!! Nieuwe hamstertje is vorige week woendag geboren Het is de lichtinval ;') |
|
Een perfecte (Nederlandse)zomer jas! |
|
Mooie klok. |
|
quote: Bij Eeb waren er fietsen gestolen he.. |
|
- boekenkast - Swedisch meatballs - appelflappen Ikea ftw! |
|
Net binnen: NILE - Ithyphallic dubbel l.p. op gekleurd vinyl. OBITUARY - Xecutioners return op picture disc. ENTOMBED - Serpent saints op 180 gram rood vinyl. Here kitty kitty kitty! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |