|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jeetje wat een groot hart, heb je die ook gekocht? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Nee die had ik al. |
|
quote: Niet zo heel veel, 40 euro. |
|
huh? van de vrachtwagen gevallen? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Nee, ebay. Er staat er nog eentje http://cgi.ebay.nl/Easypix-DC12-Dragon-Tribal-Look-Li-Polymer-Akku_W0QQitemZ170162588365QQihZ007QQcategoryZ10575QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem |
|
quote: is nog lekker warm ook terwijl hij niet te dik is... en maar 12 euro! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: mooi die is dus voor mij. mijn andere camera is a maanden stuk [dankje Athena] en ik heb al god weet niet hoevaak dat ding willen gebruiken toen het neit kon eens kijken, wat de bijkomende kosten zijn! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Zo, dat is wel interessant! Maar ik wil er natuurlijk niet één met een draakje. |
|
|
|
-Nieuw kapsel: ik ben naar de kapper geweest en het is voor nog wel lang maar achter is het kort, geen stekels maar wel allemaal korte laagjes. Zo is het net of ik volume in mijn haar heb. -Zilverkleurige en roze hartjes haarspelden. -Scrubcreme. -Raar 'shaper' spul om mijn haar mee in model te brengen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
allen jammer dat ie geen optische zoom heeft. Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Tsja, tis een goedkoop ding. Ik wil deze gebruiken voor "erbij", ik heb namelijk al een goede en uitgebreide camera. |
|
Ach beter één dan geen tis ebay alles is nog mogelijk Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Ik zag ze al staan inderdaad, heel goed! |
|
en voor welke gaat Schaep? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Ik ga voor volgende maand. |
|
een rode lipstick.. met glittertjes een een smaakje Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
zodat je er meteen 2 kan kopen en mij een kan doneren? aaach gos wat lief! ow wacht ik kan zowaar iets ontopic-s roepen: een jas, jawel die ene waarik al stad en land voor ben afgeweest was weer online te kooop. Hulde! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: lekker smaakje? of chemisch smaakje? kvin dat altijd maar lastig, als het lekker is loop ik het de hele tijd op te vreten en if not, dan ist vies om op te doen Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Klopt, ik ben vét lief. Ik heb vanmorgen iemand een blikje Red Bull voor me laten kopen. De rest komt zo. |
|
haha tsss, niet eens een bevestiging dat ik er een van jou kado krijg OT: jaha dezelfde jas 2 keer! wiehoe [verschillende maten en dan terugbrengen he] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
het smaakt wat naar amandel Ik eet lipstick toch altijd op. Tegenwoordig heb ik van die longlasting dingen die echt lang blijven zitten, maar daar hebben ze geen mooi kleurtje rood tussen zitten.. Die soorten rood is meer van "hé lippen.. waar ga je met dat meisje naartoe." Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik heb gister nog geprobeerd om NecRobert over te halen de hele merchandise stand voor mij leeg te kopen en de boel aan mij te doneren, maar hij wilde niet |
|
quote: hmm, ook niet als je eerst erop smeert en afhapt en dan glos erover/lipbalsem? dat werkt bij mij altijd. [als ik dat dan opsmeer.. ] amandel is vet lekker @ MMayo: wat zijn die mannen weer krenterig he gunnen ons ook niets [Dit bericht is gewijzigd door Krulspeld op 26-10-2007 15:59] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |