|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Obituary - Xecutioner's Return (Box) Prachtig cd'tje Verlekkerd op dood metaal |
|
lamp badkamermatje gebreide muts Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Mooie jurk! Het is de lichtinval ;') |
|
nieuwe tulus In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Hoe ziet een genaaide muts er dan uit??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: verfromfraaid Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Kneiterveel boodschappen bij de Lidl. |
|
geitenkaas wierrookjes bloemen |
|
Geitenkaas Against God and Government |
|
- Kunstboek over 19e eeuwse kunst - Kunstboek over 20e eeuwse kunst - DVD How art made the world - Dancepole binnen gekomen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
2 paar bedsokken (ja dat staat er op, ze zijn fluffy en heel zacht en nodig om over laminaat te sliden) Onderwatercameraatje voor eenmalig gebruik Shampoo en cremespoeling |
|
Nu nog wachten op de adapter die nagestuurd wordt.. |
|
quote: lol Je moeder. |
|
Ja, die dingen doen het ook niet zo lang onderwater .. |
|
Nee inderdaad, maar 24 opnames |
|
knalrood topje lange zwarte rok nivea haarmasker (en daar kreeg ik een neopets sleutelhanger bij ) vet0rs haarelastiekjes snoep voor mijn collegaatje "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Zoveel bier als er achter in mijn auto past. Zaterdag de rest maar even aanschaffen. |
|
quote:Hehe, have fun |
|
quote: Ach, het lijkt meer dan het is. Door mijn gastank en niet zo efficient vormgegeven bolide passen er maar 5 kratten in. Er komen 30 mensen, dus er mag nog wel iets bij |
|
quote:Nee die indruk had ik op zich al ja (zowel qua bezoekers als kofferbakinhoud) |
|
De cd`s die ik va Ann ( Er) heb gekocht zijn gearriveerd. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Arch Enemy - Rise of the Tyrant Potver wat een vet plaatje zeg! Toch wel vrij onverwacht voor mij want hun laatste twee albums vond ik nou niet echt speciaal. Absoluut een goeie zaak dat de broertjes Amott weer samenwerken! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Een hele berg boodschappen. Voorraad is weer op peil, heb genoeg eten in huis om een nucleaire ramp te kunnen overleven |
|
quote: Kun je niet beter een tap huren dan? Een paar maande geleden had ik een feestje waar een 33 man waren en daar is ca. 60 liter Bitburg from tapf verbruikt. Goedkoper en lekkerder |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |