|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
MySQL Pocket Reference n3rdpwn3d0z. |
|
Een potje met haarmasker spul. Bleekspul Snoepjes voor Gerrit de Slachter[mn gerbil] |
|
Net deze laarzen gekocht Het is de lichtinval ;') |
|
Gekregen: Quicksilver joggingsweater, broek en longsleeve. |
|
quote: Die zijn nice! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ze lopen ook lekker!! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik kijk er liever alleen naar. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Dat mag hoor Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Inderdaad! Hele goede ontwikkeling! Op je knie en pijp voor genade! |
|
leuke laarzen.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Oh ik vind hem wel mooi hoor, maar ik had altijd zo'n hekel aan de punt-varianten. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Idd leuke laarzen |
|
Gekregen: Een tweeliterfles Grolsch Herfstbok. Lief. |
|
Drie panty's. Eentje van kantspul eentje met zwarte kringelpatronen (past goed bij mijn zwarte jurkje met rode kringelpatronen) en nog een zwarte met soortjemet van witte strepen. Heersch. Had ik nu hier maar rokjes liggen om ze onder aan te doen. |
|
Gekregen: Claritine 10 miligram pillen. Ik heb er al een aantal geklapt, maar het heeft tot nu toe nog niet geholpen. |
|
Nieuwe veters voor in m'n kisten, ja ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Witte? |
|
quote: Zo ziet C-kwaliteit leer er dus uit. Verder wel leuk hoor. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Mocht je na een tijdje dit gebruikt te hebben moeheids-verschijnselen constateren dan zal het hoogstwaarschijnlijk aan die pilletjes liggen. Geen waarschuwing hoor, maar gewoon om even in het achterhoofd te houden. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 18-10-2007 17:15] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
AMM kaartjes. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mütiilation - Sorrow Galaxies Thy Primordial - Where only the Seasons.../At the World... (2cd) Cannibal Holocaust Original Soundtrack by Riz Ortolani Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik hoorde al dat je er duf van kan worden inderdaad. Tot nu toe nog geen last van gehad, maar ik ben van nature al redelijk duf. |
|
Tapas! Bij Super de Boer kun je nu uit allerlei soorten tapas kiezen en een bakje mee vullen, geniaal! En ze zijn nog lekker ook! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |