![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nou als ik dat vet worden dan voor mijn rekening neem, word jij rijk, goed? krijg ik als dank die camera ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote: Haha, ik ben zelf al hard op weg om vet te worden, dus laat dat maar achterwege. Maar oke, als ik rijk ben krijg je van mij een camera met een draakje. ![]() ![]() |
|
altijd fijn , die dromen ![]() owja helemaal vergeten: een Azuriet/Malachiet/Chrysocolla stuk voor mijn moeders 50ste verjaardag ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
een heleboel noodles want die zijn in de bonus bij de AH ![]() twixjes, brosjes, gevulde koeken. ik heb honger. ![]() |
|
Een nieuwe broek Nachtcreme Plantje van Waterfiets gekregen ![]() Een sleutelhanger met oa. zout, peper, paprikapoeder enz. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Sjawl van Michaelis "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote:niet eens van burberry ? tssssssk Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik had nog wel een gave van Hugo Boss gezien, maar 60 euro vond ik wat veel voor iets dat ik in het verleden vaak genoeg verloren ben ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: is een sjawl iets anders als een sjaal? ![]() |
|
Met dank aan Oldskoolcollector: Venom - Black Metal Venom - At War With Satan En bij voorbaad dank aan Digerdildo: Sombre chemin/Crux Dissimuala Sombre chemin/Ornaments of Sin Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Gisteren beide Volbeat werkjes op vinyl besteld... Yes!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Net een superstoer kadootje gekocht voor het zoontje van Triple-Dan die vandaag zijn eerste verjaardag viert ![]() ![]() |
|
gliss kur anti frizz mouse, ben benieuwd haha 3 flessen creme spoeling ![]() |
|
quote:Al zeker een jaar niet meer hoeven kopen terwijl ik toch 3 keer per week was. ![]() |
|
Winterjas.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Cremespoeling gebruik ik wel heel veel, zonder dat.. krijg ik geen borstel meer door mijn haar hehe. ![]() |
|
2 kaartjes voor Alter bridge ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Weekendkaart voor DDD net bevestigd gekregen ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
€5,- wiet + lange vloei ![]() ![]() ![]() |
|
5 zeuro wiet??? =3 gram ofzo?? vroegah betaalde je altijd een geeltje voor blonde marok. een een tientje voor skunk.. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 27-10-2007 15:10] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Vijf Euro is een gram pauper wiet, toch? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ik ben er niet meer in thuis... van m`n 16e tot 18 wel eens die meuk gekocht...maar ja ik wordt oud en de prijzen vet hoger. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
In het algemeen is het zo dat hoe hoger het THC-gehalte, hoe duurder de wiet. Gemiddeld kost een gram nederwiet 6,28 Euro. Buitenlandse wiet 4,16 euro. Een gram buitenlandse hasj kost gemiddeld 7,14. (Bron: Trimbos-instituut) Dat was in 2005, tegenwoordig is het nog een stuk duurder. De prijzen blijven stijgen. Ze hebben de prijzen net weer verhoogd bij de Ragga Muffin. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-10-2007 15:13] ![]() |
|
quote:De kapatalistische honden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |