|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
prima smaakje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hmmmm, The Dubliners en Rob de Nijs heb ik dan weer niet, maar Queen is ook mooi. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Zelfs Rob de Nijs ???kom op man... Fuck the world and fuck you |
|
Nieuwe schoenen.. al zijn ze iets lager dan deze maar hebben wel hogere hakken. -melk -yoghurt -visch -broodje gezond |
|
quote: Nieuwe auto...al is het van een ander merk en met iets minder vermogen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hehe... spelfout weggehaald... |
|
Gewoon een Kadett dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee, een Manta. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vandaag de originele versie van de soloplaat van Petrucci binnen gekregen via marktplaats. Kep t al die tijd met een brandversie moeten doen hehe |
|
Gekocht: Zwarte kerstballen Kerstboom zilvere slinger Envlopjes doe-het-zelf cardridge vul ding Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Nu al !!! Fuck the world and fuck you |
|
Waterfiets kloten door de zwarte verf gehaald ja??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Bij mij iig geen kersttroep hier in huis. Fuck the world and fuck you |
|
Dat komt over 1,5 maand wel ja. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Ik heb een soort puntmuts met lampjes hier op de kast staan |
|
Ik heb de foto hier op ZM zien voorbijkomen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: ik wacht ook al 2 weken op sneeuw Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Helaas komt hij morgen pas, wel goed idee!1 Het is de lichtinval ;') |
|
vorige week besteld en vanavond ophalen: |
|
quote: tsss niet eens mooi versiern voor mn verjaardag? wat foei! OT: een strippenkaart wiehoe wat belangrijk ow en straks een bestekset deel 2. ontwormspul voor poezzels en wat voedsel Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote:ik wil men huis best versieren voor jou hoor..slingers en al. Fuck the world and fuck you |
|
mooi, tis ook zo zielig als je helemaal alleen in een niet versierd huis zit! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Karaoke avond binnenkort? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |