|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo'n rare sliert hangt er bij mij ook aan en er groeit ook gras op, hij is alleen niet oranje |
|
Hehe, jij hebt een winterpeen waar zelfs het paard van de sint van schrikt ofnie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee cocktailprikker :') |
|
Een kleine kitten! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als het maar eens groeier is "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Mevr. Wansmaak heeft weer eens een lamp gekocht, 25 euro. Er kan een lamp in met een kleine fitting (het glazen gedeelte eromheen is helaas niet helemaal heel meer) en links kan je zelfs olie en een lont plaatsen als in olielamp gedeelte. Ik persoonlijk krijg er een dr. snuggles / bioshock gevoel bij. Gaaf ding. (mevr. wansmaak heeft een lampentic, hehe) Oja, iedereen die nu zegt: Wansmaak! Dat maken we zelf wel uit. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 25-10-2007 22:03] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Precies! |
|
quote: *pictures* sorry Levia, ik heb medelijden met je, maar dat beeld wat het bij me opriep was echt lollig maar goed dat je zelf betere smaak hebt "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: hehehe, ik heb het gevoel dat dat olielampje op een gegeven moment in 1 keer rechtsom zijn as kan gaan draaien, onderwijl vreemde geluiden uitstotende. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Agua De Annique - Air bub |
|
spuuglelijke oorbellen, bah afschuwelijk maar zo tof coheed and cambria, no world for tomorrow |
|
plus |
|
Livestro, Joshua - Rechts spraak Schoppenhaur, Arthur - Het nut van vrome leugens; Over godsdienst Twee flessen 'Casillero Diablo'-Shiraz, verjaardagscadeautje voor m'n zusje (cd V.A. - Deelder draait door) en een zwart 'slim fit'-overhemd. Zwik cd's en vinyl. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ACAB shirt. gekregen,hehe. Fuck the world and fuck you |
|
HertogJannetjes Kaartje voor Delain in de broerenkerk op 2 november (cadeautje voor paps) Boodschappen |
|
quote: wow vet.. waar haal je dat!!? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
http://www.easypix.eu/index_en.html Gekregen [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-10-2007 15:09] |
|
quote: is dat nou wat? quote: lief persoontje! regel mij er ook zo een! [Dit bericht is gewijzigd door Krulspeld op 26-10-2007 15:10] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
nice een fluffie trui Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Goed zo Mayo, keep it real yo! |
|
quote: fluffie is good OT: met wat geluk een gasfornuissssss [taart here i come!] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Draakjes |
|
Ik doelde eigenlijk op de website, maar tribal-draakjes zijn ook wel helemaal de shit inderdaad! Mooi ding, 13 millimeter, hoe is het mogelijk? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-10-2007 15:17] |
|
I know, da slogaaan. Maar kijk dan, draakjes!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |