|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe namen: - Sear Bliss - Unleashed - Arkona |
|
ARKONA Hier ga ik bij zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
- Haggard - Hellsaw - Negura Bunget - Sear Bliss - Unleashed - Arkona Hmm, dit lijkt me nu al wel erg leuk.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-10-2007 20:12] |
|
Unleashed vind ik wel een aparte naam voor dit festival, maar ik ga er nu zeker eens bij zijn! |
|
Vorige keer prima bevallen, komend jaar maar weer |
|
Nieuwe naam: - Agalloch |
|
HEUY!!!! Regeer: moeten we maar samen afreizen, want hier moet ik bij zijn! Ik beloof dat ik je niet extreem vroeg wakker maak. |
|
quote:Ow jee... Haha... |
|
Tering! Wat een gave line-up zeg. Hier wil ik serieus wel naar toe komend jaar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nieuwe namen: - BATTLELORE - HELRUNAR |
|
quote:Hhmmzz.. Waar is het en hoeveel kost het? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Stadthalle Lichtenfels misschien? Bruce Banner |
|
Mijn kennis van de topografie van bratwurstland is niet die van een NSBer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kost normaal zo'n 25 euro geloof ik [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 30-10-2007 0:07] |
|
quote: Oh wat ben je geestig. "in het midden, en dan iets zuidelijker", is dat al beter voor je? Bruce Banner |
|
Primordial nu ook eindelijk officieel bevestigd! EDIT: Ook Vreid is bevestigd. Ze zullen een speciale show doen, al zegt me dat niets meer tegenwoordig, want iedereen kondigt dat aan om vervolgens net zo'n show te doen als altijd [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 09-11-2007 11:58] |
|
Ik heb al vrij gevraagd, heen heen heen! Beetje jammer dat er verder van deze kant niemand heen gaat, moet ik alleen heen *boehoe* [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-11-2007 12:04] |
|
quote:Je weet toch dat Gerrie en ik sowieso weer heengaan? |
|
quote: Ja dat weet ik, gezellig man! Maar niemand van deze kant, saaierds! |
|
Hoho! Bruce Banner |
|
Lain, Hub en Heuy ook heen? |
|
Ik ben er 100% zeker bij....hoe ik daar kom is nog een vraag maar dat we gaan feest vieren staat vast Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Niet met de ootoo? En yeahh, wordt vast gaaf! |
|
quote: Ik wel. Bruce Banner |
|
quote:Nou, ik wil eigenlijk veel gaan drinken en dan is autorijden niet echt toegestaan Btw, zie dat Vreid ook speelt dus misschien wel met hen mee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |