|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijst: Agalloch Alestorm Arkona Battlelore Elexorien Haggard Hellsaw Helritt Helrunar Killing Spree Menhir Minas Morgul Negura Bunget Norther Primordial Sear Bliss Skyforger Svartsot Sworn Trimonium Trollfest Turisas Unleashed Vreid Winterdome Wolfchant XIV Dark Centuries te vinden op http://ragnaroek-festival.com/index.php?article_id=3&clang=0 Oh, Regeer had de openingspost al aangepast. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-01-2008 22:45] Bruce Banner |
|
ik wil! Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Rammstein speelt niet. Bruce Banner |
|
Kans bestaat dat er nog plek in de bus is. En anders zijn er nog wel lui die die kant ook oprijden. Zal ik het eens voor je gaan vragen? Bruce Banner |
|
quote: graag, dan ga ik morgen vrij regelen opt werk Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Speelt Thronar nu niet meer? |
|
Ik heb deze lijst van de RR website overgenomen. Kan zijn dat ze vergeten zijn. Geen idee eigenlijk. Bruce Banner |
|
quote:Ze vergeten wel meer... Waren Vreid in eerste instantie ook al vergeten. Ik hou alles van het forum in de gaten en daar werd Thronar wel genoemd. Bovendien hebben ze het zelf ook op hun band-site staan al. |
|
Dan zullen ze wel gewoon spelen. Bruce Banner |
|
*kick* voor Mira. Bruce Banner |
|
Hehe I'm here.... Bla |
|
quote mezelf ff in het juiste topic Niet duur, zitten wel leuke namen tussen. Denk alleen niet dat ik het ga redden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tuurlijk ga je het redden, niet moeilijk doen en gewoon komen zuipen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb nu de JUISTE line up gezien (hehehe) en ik ga zeker Bla |
|
quote:gaaf.. kosten van vliegticket gaan dus naar Roermond Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Naar Lichtenfels hehe.. Bla |
|
quote:Ben je nog steeds dronken? Je doet zo'n rare uitspraken nu Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Mooi! Tof dat er dit jaar WEL wat meer bekenden zijn dan! |
|
Maken we er een gezellig weekend van! Bla |
|
quote:En meer nederlanders |
|
Voor de mensen die het nog niet wisten, Ragnarok word mijn laatste show met Elexorien. Mooie afsluiter dacht ik zo |
|
Dan moeten we het verdriet maar verwerken met veel bier daar...en lekker bier hebben ze daar zeker Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goed plan |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |