|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik wil mee ja, overleef je vast wel Alleen ik moet nog even een kaartje scoren dan Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ga er dan maar van uit dat je gewoon mee kan. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-02-2008 20:31] Bruce Banner |
|
quote: You're with the band toch? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: mwah als dat kan wel ja maar heb geen zin in moeilijk doenerij. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Dan ben je nu gepromoveerd tot merch-meid. (op papier dan ) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-02-2008 20:34] Bruce Banner |
|
quote: je bent een schat Nu nog vrijdag al aanrijden zodat ik primordial nog kan zien en ik vind je helemaal lief maar dat zit er vast niet in hehe Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Lijkt me juist wel. Anders moeten we zaterdag om half 4 's nachts vertrekken, en daar zit niemand op te wachten. Hoe lief precies? [Editz0r: ik wil Praaimeurdijel ook zien, namelijk] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-02-2008 20:37] Bruce Banner |
|
gewoon lief, want primordial is supergaaf Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Mooi tijdschema....kan niet wachten totdat het zover is Ben met name benieuwd naar Trollfest en Arkona...hopelijk kan ik af en toe weg bij de merch want deze bands wil ik toch echt niet missen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ook zin in haggard trouwens Even inhalen van wacken vorig jaar waar ik het gemist had omdat ik in mijn bus lag te slapen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik ben er blijkbaar ook bij, mooi man! Jb vanut tsjechie "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik zal er zaaderdag wezen als ik wat kan doortuffen.. Vikingblood vanuit Polen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
RO aangepast: |
|
Ja lekkere wijziging... dat houdt dus in dat we 2 dagen vrij moeten nemen. Is al achteraan gemaild... Bruce Banner |
|
Mooi dat die dingen ook in overeenstemming met de bands worden geregeld... Helemaal als ze je ineens op een andere dag neerzetten. Maar waren jullie anders dus maar 1 dag daar geweest? |
|
Vrijdagochtend vertrekken, eind van de middag daar. Zaterdag splen, zondagochtend terug. Nu zou dat dus donderdag worden, en dat gaat mij niet meer lukken met m'n werk. De rest denk ik ook niet. Erg handig dat het meteen wordt doorgevoerd, idd. Wil best openen hoor, daar niet van, maar dan wel op de dag die ons eerder toegezegd is. XD Bruce Banner |
|
Hub, ga je hier nog heen? En hoe doe je dat met vervoer en acco? Ik twijfel nog... Bla |
|
Ik ga 100% zeker, ik moet werken voor Vreid dus ik ben er uiteraard bij. Hoe ik ga weet ik nog niet. Xander gaat niet wegens verplichtingen elders dus waarschijnlijk moet ik met de eigen auto, moet tenslotte alle merchandise en andere Vreid zooi daar krijgen. Accomodatie....die zal door de organisatie voor ons geregeld worden vermoed ik maar dit krijg ik nog te horen van Vreid. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-03-2008 13:01] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heel misschien kan ik mee als je zou willen en kunnen we benzine delen. Maar groot voorbehoud... Bla |
|
quote: Ik niet, stelletje eikels. [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 04-03-2008 12:33] |
|
Boeit dat nu... Is toch je laatste optreden |
|
Ik had er niets op tegen gehad om erheen te gaan maar ach, geen vervoer hè... |
|
Nieuwe (ge-update) RO: |
|
ah dat is ook mooi. @Lain:Ik ga nog wel mee helaas Dus wanneer rijden we aan? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |