|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat word vrijdag vroeg op bed. Maar wel een soundcheck |
|
quote: Vrijdag, eind van de ochtend denk ik... Trek je dat goed? Bruce Banner |
|
quote: trek ik prima Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Laip! Bruce Banner |
|
Nog een paar daagjes...heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Donderdag morgen vertrekken. |
|
Vreid zal een speciale show gaan geven...ik denk dat velen verrast zullen worden met hetgeen te zien zal zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nu maar hopen dat dit keer niet de stroom uitvalt |
|
quote: Alleen maar Windir-spul? Bruce Banner |
|
quote: Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Nee, helemaal niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoeveel mensen gaan eigenlijk nog van hier? Lees altijd in alle topics dat iedereen overaal naar toe gaat maar als puntje bij paaltje komt is er slechts een handvol mensen over die daadwerkelijk gaan hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hehehe, klopt helemaal, als het ver weg is... Ik kom dus niet (ook nooit aangegeven er heen te gaan overigens ). Veel plezier daar! [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 27-03-2008 21:32] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ik kom denk ik wel. Je hebt Myspace mail, trouwens. Bruce Banner |
|
quote: Ik had een geldige reden om niet te gaan Vind het wel jammer, maar familie gaat in dit geval eventjes voor. Wil wel natuurlijk foto's zien en verhalen horen uiteraard hehe. |
|
Gaaf festival, meer verhaal gaat er vandaag niet meer uit me komen |
|
Plus uno. Doodheid alom. Het heerschte enorm! Oh, en Trollfest is 2 bandleden in het hotel vergeten. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-03-2008 19:38] Bruce Banner |
|
Enorm gaaf inderdaad Megadronken met John Espen van Trollfest Nog steeds dronken, hier met Hagal bij Vreid's merchstand. En ja, ook hier nog dronken...hier met Elisabeth. Na al dat gezuip snel ontnuchteren omdat ik uiteindelijk toch met de auto naar het hotel moest rijden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Verwonderd me helemaal niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub, hoe was de rit naar huis? quote: Wij kregen een wake-up-call. "Your bus is leaving in 5 minutes. " "we have our own van, you know, must have called the wrong room/band" "But you're leaving for Frankfurt Airport now" "No we're not, LOL " [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-03-2008 19:47] Bruce Banner |
|
quote:Erg relaxed en gezellig...alles liep voorspoedig En bij jullie? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-03-2008 19:47] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Prima hoor, ben nu alleen zo gaar als wat. Bruce Banner |
|
Ik ook, slechts een half uur slaap in het hele weekend is wat weinig hahaha....maar ja, vanacht durfde ik gewoonweg niet in slaap te vallen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ook niet, gek he? Bruce Banner |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |