|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! tering de tering....wat een keuze wil heel graag naar Inferno in Oslo, maar de Line-up van Ragnarök maakt de keuze wel erg moeilijk. Wellicht dit jaar toch maar naar Ragnarök, aangezien ik Vreid niet in de steek kan laten |
|
quote: Nee, maar W'tal - Lichtenfels scheelt ongeveer 300km t.o.v. Groningen - Lichtenfels. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-11-2007 12:45] Bruce Banner |
|
Gave line up, hier wil ik wel heen als ik het geregeld krijg Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Of gewoon in de slaapzaal tussen de dronken duitsers |
|
Godver, gave line up, tegelijk met Inferno, echt waar? Ik ga waarschijnlijk toch naar Noorwegen dan. Bla |
|
Kutterdekutterdekut.................tegelijk met Inferno.......wil zo graag weer naar Oslo, zeker nu Tulus speelt maar ik kan Vreid niet in de steek laten dus vrijwel zeker naar Duitsland. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat is dat toch met jullie en "Vreid in de steek laten"? Ik denk dat die zonder jullie ook wel een podium opdurven hoor spelfout weggehaald... |
|
Uiteraard durven ze dat hehehe Laat ik zo zeggen....ben nu drie volledige tours met hen meegeweest en altijd maakten we er een feest van. Zodra ze in de buurt zijn is het dus de bedoeling dat feest voort te zetten. En met feesten bedoelen we Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Haha, maar een LAT-Zuip relatie voor één keer is toch ook niet erg? spelfout weggehaald... |
|
Da's waar.....maar er is ook een gezegde....Never change a winning team Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! |
|
Wat een zalige affiche!Maar dat weekend vertrek ik richting Noorwegen,dus...... |
|
Ik kom niet alleen. Bruce Banner |
|
quote: HEUY!!!! wie neem je dan mee? |
|
Aphrodite, Blastmaster, Grimbert, Nightnurse, en WOlve (non-zm) Tot dan. Bruce Banner |
|
quote:Hmm, klinkt alsof jullie ook spelen |
|
Jij hebt thuis vast ook altijd als eerste de Donald Duck uit. Bruce Banner |
|
Op zich zit er een kern van waarheid in, aangezien er niemand hier thuis de donald duck eerder uitheeft |
|
Nieuwe namen: - Wolfchant - Thronar |
|
Nieuwe naam: -Turisas |
|
En nu is het laatste lijstje van de website nog niet genoemd Agalloch Battlelore Helrunar Primordial |
|
Die stonden anders al lang genoemd hier. |
|
quote:Ja zeg, ik ga toch zeker niet terugbladeren? |
|
De 1e post met alle info over de bands enz word bijna altijd in elk topic geupdate, dus even wat verder kijken dan je neus breed is. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |