|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tering zeg, die signeerstift ging er ook niet echt vrijwillig vanaf |
|
Wat was nou de speciale show van Vreid? |
|
quote: Dan stuur ze maar nog een keer naar roermond om het nog eens goed te doen |
|
quote:We hebben al wat ideeën doorgesproken met welke andere bands we willen komen. Dat ze weer naar Roermond komen staat 100% vast maar eerst word er aan de vierde plaat gewerkt vanaf nu [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-03-2008 23:16] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vreid en primordial waren supergaaf nog thanks hub dat ik bij vreid vanaf podium kon kijken, relaxt. haggard viel mij enigzins tegen, wel jammer. Had er meer van verwacht ofzo. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Hoe was 'UNTIL THE LIGHT TAKES US'? edit, oeps, dat was ergens anders. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 31-03-2008 18:51] |
|
quote:You're welcome. Volgende keer weer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jammer trouwens dat ik zo weinig heb gezien...op dag 1 alleen Sear Bliss welke erg gaaf waren. Veel oud spul Helaas Primordial moeten missen maar gelukkig komen ze later dit jaar terug op tournee. Op dag 2 het eerste gedeelte van Elexorien gezien en twee nummers van Arkona vanaf het podium. Daarna alleen nog Vreid gezien. Helaas Trollfest gemist alsook Unleashed en Negura Bunget maar ja, duty calls. Komend jaar in ieder geval weer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Even met het hoofd draaien, en men weet wat Elexorien doet wanneer er niet gespeeld wordt... http://smg.photobucket.com/albums/v482/Ziona/?action=view¤t=MOV00009.flv [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 31-03-2008 23:24] Bruce Banner |
|
Was gaaf! Net terug en mega brak en moe... Slaap...euh... ff kijken strax wat dat ook alweer was, slapen... Ow en Lain... ik ken NOG een band die ergens (ex)bandleden achterliet |
|
quote: Hoho, vet grof. Daar wisten we tenminste van dat ie wel thuis zou komen. Bedankt nog daarvoor. Bruce Banner |
|
Ik wil meer fotoos zien!!! Ik zal zelf starten, hier Trollfest die bezopen handtekeningen van Vreid kome vragen [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 01-04-2008 0:00] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Groepsfoto van ons dan maar |
|
goeie gasten... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik heb me erg goed vermaakt Ga misschien volgend jaar wel weer heen ondanks de seeeheee muziek. |
|
als die er komt |
|
Eh? Bruce Banner |
|
Niet meegekregen? Lichtenfels wil geen grote activiteiten meer als deze in de Stadthalle vanwege de enorme zooi die het oplevert door de hele stad en kan me er iets bij voorstellen, want 4000 man leveren de stad niet genoeg op om alles weer op te ruimen. Er was al een discussie aan de gang op het forum van Ragnarok hierover en ook de vrouw van ons hotel wist ons dit te vertellen. We hopen dan maar op een nieuwe lokatie, want dit blijft een geniaal festival! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 01-04-2008 17:12] |
|
Zou jammer zijn als dit verdwijnt inderdaad want het was erg gezellig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hey Hub, foto van de twee Trollfest-leden die achtergelaten zijn door hun eigen band. Stranded in Coburg, geniale shit [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-07-2008 19:23] Bruce Banner |
|
Wat een lamme gasten zijn dat ook Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |