|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zolang je de boel daar maar niet in de fik steekt. Bruce Banner |
|
HEUY!!!! Ik heb er zin in @Regeer: hoe was het hotel? en was het duur? |
|
quote:Zal een memorabel einde gaan worden dan! |
|
quote: HEUY!!!! Kijk, dat zijn pas prijzen. Heb jij al geboekt? Zou je de gegevens naar mijn myspace kunnen mailen....ik beloof je niet wakker te jumpen |
|
quote:Alsof jij je belofte nog herinnerd na 60 potten bier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Edit je bericht effe, anders krijgen we die gegevens niet |
|
Ik vond vorig jaar de slaapzaal ook prima te doen, vol met dronken lallende duitsers |
|
quote: HEUY!!!! Dat is niks voor mij....zit ik weer een week in het duits te denken |
|
HEUY!!! Gewoon, HEUY!!! omdat het kan. Bruce Banner |
|
HEUY!!!! Tjakkaa....... |
|
Ik zat te denken aan geen van beide (hotel of zaal..) Just add me... Bla |
|
|
|
Heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Plusch één! Bruce Banner |
|
Heb de tickets binnen en hotel is geboekt! Laat het feest maar komen! |
|
Damn, ik zou hier echt heel graag heen willen! Wat een ontzettend vette line-up. Helaas dat het wat ver weg is en een hoop geregel met vervoer enzo, en uiteindelijk zal het er toch wel niet meer van komen net als met rock for roots, maar ik zal eens kijken of ik wat vrienden kan optrommelen. Fuck paganfest! Hier moet ik heen! Jij nog een plekje in je auto vrij Huub? |
|
Ik een plekje vrij in de auto of een andere Hub Ik in ieder geval niet. Ga met Heuy en de rest van de auto zit vol met merchandise van Vreid. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-02-2008 21:41] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De (voorlopige) running order ziet er als volgt uit: EDIT: link naar de RO: http://www.ragnaroek-festival.com/index.php?article_id=4&clang=0 [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 26-02-2008 20:07] |
|
Oh yeah! Thronar, Elexorien, en dan Trollfest. Als dat geen feest wordt! En natuurlijk voor half 3 al lam! Bruce Banner |
|
+1 |
|
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmm met een hoofdletter K [Joris-abschied die gig] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-02-2008 20:07] Bruce Banner |
|
Vind trouwens dat ze volgend jaar wel weer iets minder gave bands er ook bij mogen zetten. Vooral de zaterdag is niet normaal meer zo... Willen ze me dood? |
|
Doedt he. Doedt. Bruce Banner |
|
he lain is er nu nog plek bij jullie in de auto denk je? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |