IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Party San 2008 Vorige pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-08-2008 12:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ah jullie willen samen een fles delen, ik vind het prima hoor. Occultfest dan maar?

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 11-08-2008 12:16 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Op het podium??

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-08-2008 12:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2008 12:16 schreef blastmaster het volgende:
Op het podium??

Van mij mogen ze

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 11-08-2008 12:22 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Alleen ik kan nog steeds mijn aanwezigheid op occultfest niet garanderen.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-08-2008 14:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2008 23:52 schreef Argh het volgende:

Klinkt misschien vreemd zoals ik het schreef. Ik ben dus absoluut geen nazi en ik kan er niet tegen als zulke gasten jochies van ruim 15 jaar jonger wurgen, aan de haren trekken en in mekaar gaan beuken alleen maar om vooraan bij het hek te staan en hun ding te doen.
Maar ook al ben ik geen nazi, dat wil nog niet zeggen dat ik hippies kan uitstaan

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 11-08-2008 22:42 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Het was even hard doorwerken, maar de foto's staan nu online op www.metalshots.com

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 11-08-2008 23:26 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

En Bert die is OK, Ollee Ollee !!!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-08-2008 23:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehehe, dat was lachen ja

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 12-08-2008 12:34 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Eerst maar even de bands bespreken, anders komt dat er nooit meer van:

(in volgorde van wat ik gezien heb en wat me enigszins interesseerde)
- Dismember; eindelijk dat concert waar ik al een hele tijd op hoopte, de vorige keren deed het me allemaal niet veel, dat kwam toen door geluidsproblemen en/of tegenvallende setlists. Maar nu viel toch alles op z'n plaats.

- Tyrant; kende de band van te voren niet, maar wat ik hoorde was een leuke black/thrash band die erg veel uit het Hellhammer/Celtic Frost vaatje tapt.

- Hail of Bullets; eerste optreden dat ik van ze zag, klonk live allemaal nog wat vetter dan op CD. Ondanks de regen toch erg van genoten.

- Kampfar; erg leuke band in het genre, maar was er op dat moment niet zo voor in de stemming denk ik. Toch een paar leuke nummers gehoord.

- Unanimated; de verrassing van het festival voor mij. Erg sfeervolle death/black metal met veel melodie.

- Bloodbath; hét optreden van het festival voor mij, wat was dat gigantisch lomp zeg. Helaas geen enkel nummer van Breeding Death gehoord, vooral afsluiter 'Eaten' was echt lomp als een botte bijl.

- Bolt Thrower; erg goed optreden, maar had ook niet anders van de heren en dame verwacht. De setlist bevatte nummers van bijna elk album. Ook hier weer wat regen, maar ach.

- General Surgery; had ze ooit eerder gezien op AMM 2006, maar deze keer was het echt vele malen vetter. Perfect geluid, leuke setlist met een nieuw nummer. Vooral live viel het me op dat ze niet alleen jatten van Carcass maar dit ook vermengen met hun eigen Zweedse achtergrond.

- Legion of the Damned; weinig verrassende setlist, maar desondanks een degelijk optreden. Vooral de enorme respons van de Duitsers viel me op.

- Obituary; naar mijn idee veel vetter dan hun optreden op Graspop, goede degelijke setlist met één nieuwe toevoeging in de vorm van 'Dethroned Emperor' van Celtic Frost.

En nu het festival zelf:

Als PartySan elk jaar met zo'n vette line-up komt hoef ik niet zo nodig meer naar Wacken.

+ het relatief lage bezoekersaantal
+ de bier/cocktail/voedselprijzen (hoewel het bier niet bijster lekker was )
+ goede organisatie
+ de feesttent, goed vermaakt daar
+ zwembad in het dorp
+ goede sfeer

Van de security heb ik ook totaal geen last gehad, op één lolbroek na die voor de grap overdreven serieus deed, maar daar kon ik dan ook wel weer om lachen achteraf.
Verder viel het me op wat een gigantische aandachtshoertjes sommige Duitsers zijn.

Oh, en is het in de Duitse metalscene in om je homofiel te gedragen, want ik heb me toch een hoop rare taferelen gezien. Een Noor die ik tegenkwam wist dit nog mooi te verwoorden: "All Germans are fucking faggots!"

[Dit bericht is gewijzigd door Grom op 12-08-2008 12:34]

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 12-08-2008 13:09 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

[quote]Op 12 augustus 2008 12:34 schreef Grom het volgende:

- General Surgery; had ze ooit eerder gezien op AMM 2006, maar deze keer was het echt vele malen vetter. Perfect geluid, leuke setlist met een nieuw nummer. Vooral live viel het me op dat ze niet alleen jatten van Carcass maar dit ook vermengen met hun eigen Zweedse achtergrond.

[/quote/]

en briljant afgesloten met een Carnage cover, heersch
we want gore, we want gore

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 25-08-2008 12:58 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Weer thuis...was verdwaald na Party San en kwam in Oostenrijk terecht

Festival was erg gaaf, volgend jaar weer en weer in hetzelfde hotel..perfect!

Alle dagen goed geamuseerd op de zaterdag na dan door brakheid van de voorgaande dagen. foto's komen er binnenkort aan. Eerst wat gaan censureren hehehe

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 25-08-2008 13:25 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 25 augustus 2008 12:58 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Weer thuis...was verdwaald na Party San en kwam in Oostenrijk terecht

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 28-08-2008 13:41 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Dan ben je in elk geval thuis! Ik kwam per ongeluk in Dinkelsbuhl terecht vanuit Bad Berka. En nu heb ik NL nog steeds niet gevonden, het heet hier Bergen en ligt aan een fjord!

Bla

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com