|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow, wow wow, kan nu al niet wachten! Zinnin!!! Bla |
|
Beste line-up dit jaar en bijzonder mooie bands, zoals dus nu ook Unanimated |
|
HEUY!!!! Dat wordt een mooi weekend....veel bier, vette bands en mijn camera op mijn hoofd monteren, zodat ik na het weekend weet wat ik gedaan, gezien en gezegd heb |
|
quote: *schrijft op* Heuy ontwijken op Party San |
|
Dan ga je mij zeker ook ontwijken? [Opschepmodus] Die van mij is VETTER! [/Opschepmodus] Bla |
|
quote: puh...mijn foto´s hebben geluid |
|
Dat is bij jou ook geen overbodige luxe want met alleen beeld is het ook echt niet te volgen na 16 bier en 11 vodka! Bla |
|
quote: Pfshh.. is me vorig jaar anders prima gelukt heurrrr. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-03-2008 17:40] |
|
Bloodbath toegevoegd.... |
|
zou best wel weer willen gaan naar party-san! Was gaaf vorig jaar. maar ff kijken of het financieel haalbaar is |
|
WAAAAAAAHAAAAA! BLOODBATH OP PARTY SAN Yaaaaaaaaaaaay! Oh en Farsot en Irate Architect. BLOODBATH! |
|
Godverdegodver "wacken of Party San? Wacken of Party San? Wacken of Party San?" ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Party San met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Wacken iig niet www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Net als je dacht dat de line-up niet veel genialer kon, zetten ze Bloodbath er nog even bij !!! |
|
Ja man, had niet gedacht dat ik die band ooit eens zou zien in deze lineup dussehh.. hoeraaaaaa! |
|
Damn wat een line-up! Had ik dat geweten, dan had ik misschien wacken kunnnn overslaan dit jaar. Nu wordt het erg lastig, ik wil namelijk ook nog op vakantie deze zomer naar Schotland, en dat zou eigenlijk moeten na Wacken, maar even kijken of ik het niet nog een weekje op kan schuiven! edit: Wat kost een biertje eigenlijk op dit festival? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 22-03-2008 16:24] |
|
Kaartjes zijn binnen, nu alleen nog vervoer zien te regelen. Vorig jaar met de trein geweest, maar wel duur. Zijn er mensen hier die met de trein afreizen? Of van plan zijn om met een grote bus te gaan? |
|
quote: weet ik niet meer, misschien zegt dat genoeg..... Oh nee het waren de cola rum havana club sapjes die het hem deden |
|
quote: Mocht je toch je Wacken ticket willen verkopen... Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
zin in wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:+893r90847566254q908356`1893756``8074568932658465187! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dacht 2 euro voor halve liter ofzoiets. |
|
quote: Ha gaaf, dan ga ik ook. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
zo, toch maar aanwezig wederom! We redden het makkelijk qua geld, en het is toch wel een heel erg gaaf festival. [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 23-04-2008 14:36] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |