|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijwel zeker aanwezig met Vreid Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tot nu toe vind ik het ook weinig soeps, flikker toch op met die pagan/black/viking zooi. Ik hoop dat Partysan nog met goeie ouwe Zweedse meuk komt zoals Excruciate of Unanimated, maar ja wie kent dat nog? |
|
quote: Kan zijn dat het niet jouw smaak is, maar PSOA 2007 was wel een groot succes met o.a. Gorgoroth/Secrets of the moon afgewisseld met bijv. Primordial/Immolation/Kreator/Melechesch. Lekker veel afwisseling en voor ieder wat wils. Ook al heb ik Melechesch beter zien spelen, maar goed dat even terzijde. an evil incarnation of DEATH! |
|
Vond PSOA 2007 ook een groot succes hoor, niemand liet zich ook maar iets gelegen liggen aan alle modder. Als ze Korpiklaani en alle andere bands die te ver verwijderd zijn van metal maar achterwege laten vind ik het best. |
|
quote: EENS!!! Tijdens Korpiklaani heb ik staan te zuipen, de rest was bijna allemaal goed te doen an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Oh geloof dat wij toen aan het BBQen waren (hoe kan het ook anders met die heerschduitsers) en dansjes doen op het campingterrein. Ik heb er weer helemaal zin in, laat maar komen dat Party San.. ik ben er wel! |
|
quote: En anders ik wel! Alleen er zijn volgend jaar meerdere goede festivals, dus ik ga denk ik wel keuzes maken, wat ik het liefst wil zien. Maar goed, ik heb nog even de tijd om te beslissen. offtopic: Was jij trouwens afgelopen zaterdag ook bij Shining in Alkmaar? an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Ik ga elk jaar naar meerdere goede festivals, standaard enzo Nope, daar was ik niet bij |
|
quote: Ga ik ook proberen, zit ook sterk te denken aan RockHard 2008, ook een vette line-up. Oke, dan heb ik iemand anders gezien, was nogal ver heen, dus ik weet niet wie ik allemaal gezien heb an evil incarnation of DEATH! |
|
Kan Hellfest in Frankrijk van harte aanbevelen! Zie ook mijn reactie in dat topic. |
|
quote: Rockhard ga ik wel heen ja. Maar dat maakt ten opzichte van Party San toch niks uit? |
|
Wat weer een geniaal gezeik NU al over de line-up terwijl die nog VERRE van compleet is! Typisch Nederlands. PSOA heeft altijd nog een goeie line-up gehad en vele malen verrassender en gevarieerder dan menig ander festival. |
|
Tsja, sommige mensen weten al dat ze toch niet gaan en zoeken gewoon een slap excuus "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Het gaat me dan ook meer om de financien en de dagen die ik vrij kan krijgen. Start in 2008 met mijn nieuwe baan. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Op basis waarvan? De goede organisatie of de leuke sfeer? Ik vond het allebij niet boeiend. Ze hadden vorig jaar gewoon de beste line-up... |
|
quote: Dit festival heeft abosluut mijn voorkeur qua sfeer. Jammer genoeg moeten er ook bands spelen die ik leuk vind. |
|
quote: Ik ga gewoon weer om het festival op zich.. Ik vermaak me wel "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nieuwe namen: - Behemoth - Maroon - Purgatory |
|
mayb daar met een band wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: *grote tevreden grijns* ---> : rum: : rum: <--- Kom maar op met dit geniale feestje! Hopelijk weer met die heerschduitsers [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-12-2007 21:40] |
|
Mischien wel, mischien niet. Vorig jaren was het wel één van de meest geniale festivals, maar ja ik wil eigenlijk ook wel eens anders vakantie vieren dan al die dronken stinkfestivals. |
|
Nieuwe naampjes: Hail of Bullets Tyr General Surgery |
|
HoB! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Te veel cola rum gehad daar. Kater deluxe |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |