|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja idd |
|
quote: Dit jaar weer? Eens kijken of we het katergehalte nog een stukje verder op kunnen schroeven. |
|
Ik denk dat ik hem niet verder opgeschroefd wil hebben |
|
Mietj0hh! |
|
Hopsa, Bolt Thrower erbij. |
|
Mooi dat Bolt Thrower ook is bevestigd! Dankzij de poll op hun website kiezen ze niet voor het festival voor posers (Wacken) maar voor Party San! En om de zeikerds voor te zijn die vinden dat Bolt Thrower naar Wacken moet, omdat daar het meest op gestemd was... Inderdaad Wacken is voor posers dus de helft van die stemmen kun je niet serieus nemen! |
|
klopt, wacken is kut. en bolt thrower moet naar zwolle komen! Je moeder. |
|
quote:Ah... Geniaal! Vorig jaar al Summerbreeze. Had al de stille hoop dat het dit festival zou worden. Party San verdient deze band ook 1000x meer dan Wacken! |
|
HEUY!!!! ..aanwezig Bolt Thrower en Vreid |
|
quote: Wat een onzin. |
|
quote:Leg eens uit dan? Wacken gaat alleen nog maar voor meer en meer mensen en wordt dus steeds commercieler. Bovendien heeft Bolt Thrower ZELF gekozen en het waarschijnlijk VEEL hoger bedrag dat ze zouden krijgen voor Wacken afgeslagen. |
|
quote: Dat is toch leuk van Bolt Thrower, maar om nu te gaan spreken over "verdienen" vind ik onzin. |
|
quote:Heb je nog niet mee uitgelegd waarom je dat onzin vindt |
|
quote: Ik zie niet in waarom bands Party San moeten belonen, ik zie Bolt Thrower die kiest voor Party San ook niet als een soort beloning. Ik zie Wacken ook niet als gelijke van Party San, net zoals ik Pinkpop niet voor Waldrock aan zie. Samenvatting: Ik snap het gemekker niet over Wacken, in het Party San topic. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-01-2008 20:22] |
|
quote:Geeft niets hoor... Jij snapt wel meer niet |
|
quote: Klopt, ook niet meer dan logisch. edit: deze reactie is toch wat netter hehehe Edit 2: Hm zou me niks verbazen als Suffocation een deuntje komt spelen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-01-2008 19:17] |
|
Legion of the Damned gaat een speciale show uitvoeren op Party San, waarschijnlijk wordt het wel een DVD:D Hier gaan we zowieso heen |
|
quote:als t in leuven goed gaat met mijn lampjes wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ?? Wat hebben jouw lampjes ermee te maken? |
|
Nieuwe naampjes: Dismember Koldbrann Imperious Malevolence Tyrant |
|
Dismemb0r!!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Unanimated en Facebreaker erbij |
|
Unanimated !!!!!!!!!!! |
|
quote: Dit maakt mijn dag echt helemaal goed!!!!!!!!!!!!!!! Unanimated, de meest geniale Zweedse death ooit gemaakt (samen met Excruciate!) |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |