|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
aight=opgeslagen, als ik meer weet doe ik wel een meel www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Oke! Mn beltegoed is op dus ik kan effe niet terugsmssen... Ik ga vanmiddag effe nieuwe halen |
|
Gerrie SMSte vanmorgen op tijd dat de Duitsers er nog niet waren en dat het dus helemaal goed moest gaan komen met "Uns Kampf"... |
|
De weersvoorspellingen zijn ook al weer ietsje gunstiger! Ietsje warmer en wat minder regen dan eerst werd voorspeld voor de vrijdag en zaterdag. De donderdag nog steeds ruim 30 graden *PUFF* |
|
Zo, wij rijden met Mr Ugly mee. Bis morgen jungs und damen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
MUHAHAHAHAAA! |
|
quote: Meel www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Jap net geleest! En beantwoord |
|
quote: Mooi ja quote: Euj LL, vind je het dan haaandig als ik je spullen nog op kom halen vanavond of heb je zoiets van sleep het wel mee naar Apeldoorn in de trein? |
|
Iedereen die naar PS gaat veul bier en plezier en een goede reis! Wij zoeken het iets dichterbij op nl op DOA. see you at occultfest! |
|
quote: HEUY!!!! Ik dacht dat jij ook al daar zou zijn als kwartiermaker ...met hoeveel sjabben gaan jullie..hoofdkwartier is in het dorp zelf |
|
Yep, hoofdkwartier in het dorp zelf, buitenpost bij de afdeling 'sjabben' Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dudes... Het is SJAPPEN !!! EDIT: Wij gaan van alhier met 4 sjappen (inc. mezelf), maar daar op het kamp zijn we met zeer veel sjappen waaronder een paar Über-Sjappen [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 05-08-2008 13:51] |
|
quote: Hey kameraad, Sjabben op zn Remunjs |
|
Zorg jij nou maar dat je ogen goed wast daar met een fles bronwater |
|
quote:Op z'n Remunjs is t: Hey kameroad Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Hoofd in de wc-pot en doorspoelen is deze keer the way to do it Kameroad doot mich is get te kloeke |
|
quote: sms [Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 05-08-2008 16:53] |
|
Ik heb de camper al ingepakt! Alleen nog fotospul en koud bier mee |
|
Tot morgen lui! |
|
Ik heb een ticket over; iemand interesse? Ik hoop morgennacht rond 23.30 bij PartySan te zijn. |
|
quote: HEUY!!!! Dan ben je 8 uur te laat |
|
quote: Tsja, je kunt niet alles hebben! Tot donderdag! (He; er is geen smiley met rode wijn!) |
|
Godverdegodver kutwerk! Geld leek niet gestort, toch wel ofzo... En mn kop zit vol snot... Effe kijken hoe het morgenochtend gaat, als mn hoofdje dan weer wat minder slijm produceerd ga ik gewoon mee! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |