|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Oei, misschien ga ik hier ook nog bij zijn Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ja, jeweetwel.. dat met dat water en zeep enzo. |
|
I wanna go!!!! signature |
|
quote: Ga dan. Ik ga ook trouwens, zie redactie topic waarin je die vraag had gezet. |
|
Heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Komen jullie allemaal al op woensdag aan of pas op donderdag? Wij iig al op woensdag |
|
quote: Is dat gewoon te vinden op de camping? Of hebben alleen de stoere mensen daar toegang tot backstage? |
|
quote: Backstage waren die dingen al inderdaad, nu dus ook voor het gewone klootjesvolk die op de gewone camping verblijft. Zoals gewoon te lezen valt op de website. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-07-2008 8:03] |
|
Oooh super fijn! Vorig jaar was echt een ramp qua wc's. |
|
We mogen niet klagen. Dit was in 1995 de enige: Bla |
|
Zo, hotel is geregeld op slechts enkele minuten lopen van het festivalterrein. Dat betekend elke dag lekker douchen, in een echt bedje slapen en gewoon op een plee kunnen schijten ipv in een plastic zak in je tent...en uiteraard elke ochtend vers ontbijt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Maar wordt je dan nog wel wakker met het kabaal van meerdere geluidsinstallaties??? Zie je nog wel je buren naast de tent liggen?? Kun je nog wel wildplassen `s ochtends vroeg? Daarom dus lekker in de tent zoals het hoort |
|
Nouuuu Mayo als de situatie ongeveer blijft zoals nu (of iets beter wordt zelfs) ga ik mee! |
|
quote:Bij mij is het geval: OF een nieuwe tent en slaapzak kopen (mijn huidige tent en slaapzak zijn gesneuveld tijdens mijn dronken acties) OF een hotel boeken. Dan is de keuze makkelijk hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: 4 nachten hotel goedkoper dan een tent met slaapzak? |
|
quote: Geweldig lekker wijf! Zou ik erg tof vinden |
|
quote:Yep, hotel incl. ontbijt is goedkoper dan een nieuwe tent met slaapzak Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Maar dan kun je geen rotzooi maken op een enorme hoop met een heleboel mensen, herrie maken tot 5 uur 's ochtends en satan schreeuwen totdat je in slaap valt met een fles wodka in je handen...... |
|
Hehehe, ik kan dat overal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Donders mooi miniatuurtje zeg. maarem, flink zin an! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ghehehe volgens mij ga je stiekem op straat slapen |
|
quote:Ik hoop van niet...op Kaltenbach ook al bovenop de bergtop wakker geworden. Als ik al ergens anders dan in mijn hotelkamer in slaap val dan moet het toch in de tent van een mooie dame zijn maar in ieder geval niet op straat haha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mooi is ze dan vast in jouw beleving van dronkenschap... Ik hoop dan dat je niet wakker wordt en denkt AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH! Die is lellek! |
|
Zo dronken ga ik niet meer worden, heb dat op Kaltenbach al meegemaakt.........NOOIT meer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |