IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Party San 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-08-2008 18:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2008 18:35 schreef Regeer het volgende:
Ik check meestal deze, maar die belooft al niet veel beter weer...

http://de.wetter.com/wetter_aktuell/wettervorhersage/7_tagesvorhersage/?id=DE0000586

Woe en Don wel erg warm, vooral donderdag.
Daarna dus rond de 20 graden of minder en VEEL regen...
History seems to repeat.
Wordt weer net zo'n modder feestje als vorig jaar vrees ik...
Van mij hoeft dat niet zo. Heb je net je tentje droog van Wacken... + dat die kleizooi daar ongelooflijk glibberig is. Da's niet tof.
Gelukkig maakt de line-up een boel goed.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-08-2008 18:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2008 18:35 schreef Regeer het volgende:
Wordt weer net zo'n modder feestje als vorig jaar vrees ik...

Hoop het niet!
Anders maar eff voortijdig de auto ergens anders neerzetten, zulke geklooi als vorig jaar heb ik niet zo'n zin in. Maar hopelijk valt het mee en trekt het terrein het wat beter.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 04-08-2008 19:07 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ben blij dat ik eens gekozen heb voor een hotel....lekker droog, warm, schone WC en douche

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-08-2008 19:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Positief blijven denken, dan blijft het gewoon droog

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-08-2008 19:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2008 19:07 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Ben blij dat ik eens gekozen heb voor een hotel....lekker droog, warm, schone WC en douche

Hoeraaa, allemaal schijten en douchen bij HEUY!

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 04-08-2008 19:30 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Regen of zon,

Het ergste wat je kan overkomen is dat je met de auto vast zit in de modder, maar dan trekken ze je er ook wel weer voor 5 euro uit.

Iedereen al voorzien van vervoer?
Ik zoek nog meerijders om mijn benzinekosten te drukken (al die festivals in m'n eentje rijden tikt toch redelijk aan)

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-08-2008 19:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2008 19:30 schreef mrugly het volgende:
Regen of zon,

Het ergste wat je kan overkomen is dat je met de auto vast zit in de modder, maar dan trekken ze je er ook wel weer voor 5 euro uit.

Iedereen al voorzien van vervoer?
Ik zoek nog meerijders om mijn benzinekosten te drukken (al die festivals in m'n eentje rijden tikt toch redelijk aan)

Hoeveel plek heb je?

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 04-08-2008 19:34 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Voor nog 3 extra, dan komt het rond de 30 euro per persoon uit

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 04-08-2008 19:35 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

En voor dat geld heb je wel beenruimte!!

Campertje ;-)

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 04-08-2008 19:36 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2008 19:12 schreef MMayo het volgende:
Hoeraaa, allemaal schijten en douchen bij HEUY!

HEUY!!!!

Kunnen we natuurlijk over praten...staat wel wat tegenover, want ik wil in september nog naar Noorwegen

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-08-2008 19:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2008 19:34 schreef mrugly het volgende:

Misschien dat Bringeroflight, LL en Verlepte Theedoek hier ook wel belangstelling voor hebben. Zij zouden anders met mijn auto gaan, maar dit is goedkoperderder. Alleen sta jij waarsch ergens anders met de camper of niet?

En anders weet ik nog wel drie vreemden die op lastfm zitten te leuren naar een goedkope mee rij plek.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-08-2008 20:00]

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 04-08-2008 19:47 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2008 19:40 schreef MMayo het volgende:
Misschien dat Bringeroflight, LL en Verlepte Theedoek hier ook wel belangstelling voor hebben. Zij zouden anders met mijn auto gaan, maar dit is goedkoperderder. Alleen sta jij waarsch ergens anders met de camper of niet?

En anders weet ik nog wel drie vreemden die op lastfm zitten te leuren naar een goedkope mee rij plek.

Dat ik ergens anders sta is neem ik aan niet zo'n probleem? Ik zet ze netjes bij de camping af en pik ze weer op ... zo doen de pendel bussen het ook. Ze kunnen in principe genoeg meenemen om het weekend te overleven ;-) plek zat!

Heb alleen 1 voorwaarde .... geen drugs (joints, speed, etc) mee. Ik word elk jaar wel een paar keer gecontroleerd op drugs in duitsland, heb geen zin in geouwehoer met de duitse politie. Wat je daar koopt, rookt, snuift, likt, etc maakt me niet uit, als het maar niet in mijn camper is meegenomen.

Mijn voorkeur gaat uit naar bekenden ...
Dit lijkt me wel goed volk ;-)

[Dit bericht is gewijzigd door mrugly op 04-08-2008 19:52]

Hub de Gallier
Posted 04-08-2008 19:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2008 19:36 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Kunnen we natuurlijk over praten...staat wel wat tegenover, want ik wil in september nog naar Noorwegen
Heuy!!! Het is ook mijn hotelkamertje en dus toilet...en ook ik MOET naar Noorwegen in september

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-08-2008 20:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Naja ze lezen het vast wel, moeten ze zelf maar kijken. Mij maakt het verder niet uit. Vertrek je ook woensdag dan Bert?

Gaat een gezellige boel worden daar.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 04-08-2008 20:04 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2008 19:51 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heuy!!! Het is ook mijn hotelkamertje en dus toilet...en ook ik MOET naar Noorwegen in september

HEUY!!!!

Tuurlijk delen we dat...kunnen we na PS meteen de tickets halen. Heb al gekeken hoe we het kunnen doen. Vrijdagavond vertrekken, auto huren en effe in Honefoss overnachten en dan zaterdagochtend door

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 04-08-2008 20:14 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2008 20:01 schreef MMayo het volgende:
Naja ze lezen het vast wel, moeten ze zelf maar kijken. Mij maakt het verder niet uit. Vertrek je ook woensdag dan Bert?

Gaat een gezellige boel worden daar.

Ja, planning is woensdag begin van de middag vertrekken. Maar nu eerst druk bezig met de Wacken foto's. De camping is zelf ook wel heel gezellig (stond er vorig jaar zelf ook), maar soms is het toch makkelijker om snel even wat spullen van de camera te kunnen wisselen en snel naar een beginnende band te rennen als je aan het BBQ bent, vandaar toch dit jaar Backstage.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-08-2008 20:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2008 20:14 schreef mrugly het volgende:
Ja, planning is woensdag begin van de middag vertrekken. Maar nu eerst druk bezig met de Wacken foto's. De camping is zelf ook wel heel gezellig (stond er vorig jaar zelf ook), maar soms is het toch makkelijker om snel even wat spullen van de camera te kunnen wisselen en snel naar een beginnende band te rennen als je aan het BBQ bent, vandaar toch dit jaar Backstage.

Heb ze eff mailtje gestuurd, zullen verder vast zelf wel reageren.. of niet, kan ook natuurlijk.

Hub de Gallier
Posted 04-08-2008 20:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2008 20:04 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Tuurlijk delen we dat...kunnen we na PS meteen de tickets halen. Heb al gekeken hoe we het kunnen doen. Vrijdagavond vertrekken, auto huren en effe in Honefoss overnachten en dan zaterdagochtend door
Heb er nog niet verder over nagedacht. Te veel stress met geld hehehe.

Vanaf Hønefoss is het toch nog een lange reis naar Sogndal met de auto. Is dat verstandig denk je om op tijd te zijn?

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 04-08-2008 20:37 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2008 20:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb er nog niet verder over nagedacht. Te veel stress met geld hehehe.

Vanaf Hønefoss is het toch nog een lange reis naar Sogndal met de auto. Is dat verstandig denk je om op tijd te zijn?

HEUY!!!!

5 uur rijden vanaf Oslo. Kunnen ook de trein pakken, maar dan moeten we ´s morgens in Myrdal opgehaald worden. Met de trein is het ook bijna 5 uur, maar dan naar Myrdal en zijn we afhankelijk van anderen. Net gekeken, maar auto huren is goedkoper dan met 3 personen met de trein.

Hub de Gallier
Posted 04-08-2008 20:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Okidoki, auto huren klinkt dan wel erg goed. Nu nog effe centjes bij mekaar zien te sprokkelen

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 05-08-2008 3:13 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 4 augustus 2008 19:34 schreef mrugly het volgende:

Dit is ook wel interessant, iig nie om 9uur vertrekken.Ik heb volgens mij al mensen een meeltje gestuurd. Ik doe alles morgen nog wel een rondje

[Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 05-08-2008 3:14]

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-08-2008 7:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2008 3:13 schreef verlepte theedoek het volgende:
Dit is ook wel interessant, iig nie om 9uur vertrekken.Ik heb volgens mij al mensen een meeltje gestuurd. Ik doe alles morgen nog wel een rondje

Ghehe ah je had het al gelezen dus, stuur je net berichtje terug via Hyves. Alst goed is is er wel ruimte voor jullie vrij gehouden @ camping al, kunnen jullie zo aanschuiven. Laat je me nog eff weten wat het worden gaat, you've gut maai number.

Woohoo morgen vertrek!

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 05-08-2008 8:36 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2008 3:13 schreef verlepte theedoek het volgende:

Ik hoor het wel als jullie mee willen ...

bert(at)metalshots.com

LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 05-08-2008 11:38 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 5 augustus 2008 8:36 schreef mrugly het volgende:
Ik hoor het wel als jullie mee willen ...

bert(at)metalshots.com

ik vind het in principe ook wel prima, ga jij ook morgen weg dan?

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 05-08-2008 11:39 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

ben al bezig maar wacht op een smsje terug van je
Enige probleem is dat we naar apeldoorn toe moeten

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com