|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klopt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
*Annegie* Quaquelle! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-12-2007 20:57] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
he waar haal je die foto vandaan? |
|
Van je hyves? Het adres staat in je ZM-profiel. Ik zal hem verwijderen hoor. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
owja tuurlijk sorry! En maakt mij niets uit hoor, hij mag best blijven ^^ |
|
Ik heb hem al verwijderd. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wielkom ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Heeeeeeeeeeee ongelukkige vrouw! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Gegroet, Naam : jeroen, maar jullie mogen me underkoffer noemen... Ik dacht, laat ik eens op het forum kijken en me aanmelden. Zodoende nu dus dagelijks op het forum, nieuwtjes bekijken en nog een beetje mijn weg vinden hier. Leeftijd : 32, maar dat zie je niet direct Hobbies: muziek, sex, mijn kinderen (*Kynan van 13-6-7 en Luna van 28-3-4*), VBA programmeren en darts in volstrekt willekeurige volgorde. Beroep : masterplanner bij een betonfabriek Burgerlijke status : tot in de eeuwigheid aan mijn vrouw verbonden geloof: overtuigd Atheist vragen ? http://jgeisterfer.hyves.nl of welkom_op_mijn_@hotmail.com Vind ik ook niet |
|
Overtuigd atheïst? Wie heeft je wat verteld dan? |
|
Je vergeet welkom te zeggen audio. welkom dus. Fuck the world and fuck you |
|
Muziek, sex, mijn kinderen. Geniaal. |
|
bedankt voor de hartelijke welkomstwoorden !! en ik heb mezelf overtuigd. Vind ik ook niet |
|
quote: Against God and Government |
|
Ik zit ook al te wachten op de ranzige plaatjes van de heer WR. Fuck the world and fuck you |
|
Welkom, N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Op 4 december 2007 18:46 schreef Jacow het volgende: Na enig gekloot dan toch dit topic gevonden Ik heb me hier ooit aangemeld maar heb er verder niet veel mee gedaan. Aangezien mn keerltie (Carnagath) hier regelmatig zit en ik toch ook wel eens rondneus voor foto's en concerten en dergelijk, ga ik toch maar eens gebruik maken van mn profiel Ik ben trouwens Jaco, 21, woon in een gat genaamd Epe, ja dat was t wel Welkom!! Weet ik meteen weer wie dat ook alweer was op de foto. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Dat krijg je ervan, ja. Weer een dertiger, heel goed! Wees welkom! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Welkom enzo Het is de lichtinval ;') |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hallo .. nieuw hier, verassing. naam: Sebastian Leeftijd: 19 (sorry nog geen 30+ ) Hobbies: Muziek schrijven, gitaar spelen. en bier. Woonplatz: Beverwijk religie: gitaar? status: uuhm no comment ;P Anyways, kwam hier aangeraden door een goede vriend opzoek naar muziekanten, so here I am. Speel al rond de 6-7 jaar gitaar, voor het overgrote deel metal en al zijn subgenres, behalve black metal want dat vind ik saai om te spelen Schrijf tegenwoordig meestal muziek in het tech death metal genre, en ik maak ook drum n bass / electro shit voor games (lees: gratis mods van games) aangezien ik gaming tunes altijd wel droog vind. dat was het wel... "You can't bend strings on a piano" |
|
Nou t is niet te hopen dat Spectre dat leest dat stukje wat je zegt over BM... welkom ! [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-12-2007 16:09] Fuck the world and fuck you |
|
Ik luister er gerust wel naar ik vind het alleen oer saai 'om na te spelen of te verzinnen'. Maar daar hebben we tog andere mensen voor *luisterd verder naar mayhem* "You can't bend strings on a piano" |
|
Black zuigt gewoon, mag best gezegd worden |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |