|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha geniaal! Welkom!! Het is de lichtinval ;') |
|
Welkom allemaal She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
euhm... welkom signature |
|
quote: Nee...Jij bent lekker monogaam Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Introductie overbodig De shit is aan!!!1 |
|
ziet er weer gezellig uit |
|
quote: Mongool Against God and Government |
|
welcum Suck my piss |
|
quote: Heeeeeeeeeeeeeeeeeee lekkere vent! Gouden man jij! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Hey man! welkom |
|
Idd, ja! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wielkrom ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Welkom enzo! Het is de lichtinval ;') |
|
Hoi welkom!! |
|
Ik heb me maanden terug al voorgestelt, maar dat was ik natuurlijk weer vergeten. Nieuwe poging, ExtremeBitch en meer actief na deze post. Extreem is een relatief begrip, net als bezopen. |
|
quote: Vanwaar die nickname? Ennem voorkeur voor bepaalde bands? |
|
haha.. zie dat ik net member ben geworden en mijn junior maagde vlies verloren heb... hoera voor mij... Maar moet ik me nu nog ff voorstellen eigenlijk.. de meeste ken al wel. sommige weer minder als de andere. en andere ken ik weer niet maar die kennen mij wel.. ik weet ook niet waarom. Iets met alcohol ofzo. Maaruh bij deze. check mijn Myspace ofzo als je heel erg geinteresseerd bent. |
|
quote: Voorkeuren? Jazeker. Deicide, Macabre, Cannibal Corpse, Suffocation en velen anderen. Zoals in mijn eerdere poging tot voorstellen al staat luister ik ook naar Rammstein en Ozzy. Draag ik geen tuinbroek en was mijn pincode iets van 1182. Mijn nick onthult mijn duistere kant. Geen tuinbroeken, wel shag, ehm. Leek me duidelijk. Nu nog even herinneren wat mijn password ook al weer is en ik kan mijn profiel aanpassen. Extreem is een relatief begrip, net als bezopen. |
|
quote:hey en de rest natuurlijk ook Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hehehe, oude bekende. |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/password.php Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hoor jij wel eens iemand zeggen dat je geweldig bent? Extreem is een relatief begrip, net als bezopen. |
|
quote: Voortdurend. Alleen praten ze zo door elkaar heen daar in mijn hoofd... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Dat is mooi, dan hoef ik dat niet te herhalen. Extreem is een relatief begrip, net als bezopen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |