|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom! |
|
quote:Ja, nu weten we het wel hoor.. |
|
quote: Krijg schaamhaar |
|
.... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Black zuigt niet, je moet het alleen live luisterne ,niet van een cdtje de energie zit hem in de show, niet de muziek, vind ik dan. noujah tis wel energiek, ik mis alleen dynamiek en afwisseling zoals in death metal, lekker om de 2 maten weer een nieuwe riff :D "You can't bend strings on a piano" |
|
quote:Afwisseling in deathmetal ... dat is ook grappig .. als er iets uitgekakt is het deathmetal, eenheidsworst van unox |
|
quote: Ja, Doom is hét voorbeeld van progressie! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Nee, jij! |
|
quote:Nee jij! :') |
|
quote: Ik wel ja www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Laat ik het genre wat ik bedoel iets dieper definieren met voorbeelden... Technical Brutal Death Metal, met bands zoals o.a. Demilich, Necrophagist, Spawn of Possession, Suffocation (al is die al minder tech) Theory in Pratice, Psycroptic. Als je mij gaat vertellen dat dat herhalen van riffs of schemas is... dan moet je er echt eens naar gaan luisteren met je andere oor. Je kan er ook naar kijken als progresieve rock (dream theatre, symphony X) met ipv rock / 80s metal invloeden brutal death metal. ik vind het zeer interessante muziek om naar te luisteren en te spelen, maarjah ,ieder z'n eigen ding i guess [Dit bericht is gewijzigd door Junkyard God op 11-12-2007 12:03] "You can't bend strings on a piano" |
|
quote:jij dan met je doom metal. als dr iets eentonig en steeds hetzelfde klinkt is dat het wel. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 11-12-2007 15:07] Fuck the world and fuck you |
|
LOL! |
|
quote: Disagree hier !! Ik heb al een aantal keer het tegenovergestelde meegemaakt, en ik vind bv Immortal of Satyricon van schijf goed te pruimen. En er zijn optredens waar ik van tevoren zoiets had van dat kan alleen gaaf worden, en live rammelde het en brachten ze het als een verplicht dingetje om meer cd's te verkopen.. Vind ik ook niet |
|
Da's een rare hoop zinnen om de N00bs welkom te heten maar goed, ik sluit me erbij aan; Welkom, n00bs! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-12-2007 8:15] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Je hebt er altijd van die bands tussen zitten, ik heb nog niet zo super veel BM live mee gemaakt moet ik zeggen, ik weet alleen dat de gene die ik heb gezien veel beter live waren als op de cd's die ik ervan heb beluisterd. Maar ik ben niet echt iemand die dingen zoals black metal thuis opzet, ik vond de shows live alleen wel echt super vet. Maarjah als je makkelijke dingen speelt kan je makkelijker los gaan op 't'podium hea "You can't bend strings on a piano" |
|
Beste JG, dit is het welkomsttopic. Zou je gelul over muzieksmaken in de daarvoor bedoelde topics kunnen zetten? Dank je! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hoppa, en mijn nederige excuses... verder welkom !! (zeg ik als toch nog steeds nieuwkomer ) Vind ik ook niet |
|
quote: Moet je eens een keer naar een darkthrone concert gaan! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nieuw Vleesch.....welkom Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ik ben henri muziek: Arkhon Infaustus, Arcturus, Deathspell Omega, 1349, fluisterwoud, dimmu etc. ik ben ook wel warm te krijgen voor Kyuss finntroll opeth kalmah enzo. Verder leid ik een verre van boeiend leven van naar school gaan, uitgaan, muziek luisteren, sporten etc niks bijzonders dus... Mocht je zo geboeid zijn dat je dit bericht tot het einde hebt gelezen mag je me ook wel wat vragen als je spontaan een verlichtende vraag hebt bedacht. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Wat is je lievelingskleur? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik zeg niks.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Blauw "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |