|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wim heeft zn haar eraf? Je moeder. |
|
Hoi Wim ! ( zal ik voor je posten in het lul topic ? ben je dr een beetje bij! ) Fuck the world and fuck you |
|
Op een X moment in mijn leven ben ik naam Y gewoon beu, dan vind ik 'em niets meer aan. webblaster wim vond ik gelijk al vreselijk, want ik hou helemaal niet zo van blastmuziek, was eigenlijk een verbastering van het woord webmaster, want ik heb de eerste judgement day site gemaakt en biojgehouden. Oud Vuil vond ik in het begin wel geinig, maar uiteindelijk toch een naam met een te negatieve ondertoon en Wansmaak dekte de lading in prince helemaal, maar toch begon het te kriebelen. Ik wilde sowieso al een tijd van die zwarte avatar af en aangezien ik al jaren en jaren een groot koot en bie fan ben en ik de tegenpartij al meerdere malen als sub titel heb gehad leek me deze de enige juiste. Ik beloof plechtig dat ik deze een hele tijd zal behouden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat klopt. Je snapt meer dingen niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik heb me geschoren, ja. Maar niet bovenop den schedel. quote: Fijns, lees ik het morgen oid wel terug. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat jij nou meneer de alwetende bent Ga jij nou maar bij je bezwangerde vriendin/vrouw zitten en hopen dat er geen neger uit komt rollen [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 29-02-2008 6:43] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Haha wat een relaas. |
|
Ik ben benieuwd naar jouw verhaal omtrent al je nicknames. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Weer welkom, Wim. |
|
Dank, dank ende dank. Gaat goed, nog een paar posts en ik kan'm'n lievelingstopics weer in. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wansmaak stond je wel! Maar deze is historischer www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ook dank! En hup, 50 posts. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:HUH, sinds wanneer is God van Poolse komaf ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Horen gastarbeiders niet terug te gaan naar hun eigen land?? Het is de lichtinval ;') |
|
Hadden ze nog maar van die fijne kampen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
Ehhhhhhhhhhh... Zegt ontopic jullie wat?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
welkom n00bs.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Welke Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Alle nieuwe die ik nog geen welkom geheten heb.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Was in mijn tienerjaren gewoon heel creatief . |
|
Ik pas op latere leeftijd. Welkom, nieuwelingen. Zijn er eigenlijk wel nieuwelingen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:volgens mij al weken niet Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Naja, zolang we maar welkom zeggen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |