![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog 41 posts, William! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik zuip geen bier dus van mij krijg je alleen cola smileys. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: haha ok ![]() "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
quote:oh en grey is het zeikerdje van het forum hoor, voor hem moet je uitkijken ! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Tegenwoordig ben je juist vet hip als je geen myspace hebt ![]() ![]() |
|
jup, geen myspace is in ![]() ![]() ![]() |
|
heeee is het DE William?? ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Volgens zijn naam wel... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Yup ![]() ![]() |
|
quote:Nee hoor. Alleen jij maar. Welkom mental! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:haaai.. vrijdag nog een beetje overleeft met een ietwat teute Karin? ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ging best wel goed, amper van de parkeerplaats af en zij in dromenland. ![]() |
|
quote: Heeeeya! Welkom ![]() ![]() |
|
Dank, bier is anders ook goed binnen te houden ![]() ![]() |
|
quote: Ghehe ah je hoeft niet meer te rijden? ![]() Nah vooruit dan maar :Hertog: ![]() |
|
Dat klinkt al een heel stuk beter ![]() ![]() |
|
quote: Bij Dismember, okay? Ga ik op zoek naar Hertog ![]() ![]() |
|
hey een nieuweling met gelijk de chicks achter zich an welcum. ![]() ![]() |
|
quote:zou ie geband kunne worden daarvoor ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Sommigen hebben het gewoon goed voor mekaar ![]() Bij Dismember gaat dat wel lukken mayo! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Nou, ik ben dan eindelijk ook maar eens op het forum terecht gekomen. Ik ga meteen een noobievraag stellen: De cd recensies op de site van Zware Metalen, hoe kun je daar in Satansnaam een cd vinden? Ik zie geen zoekfunctie oid (?) Hafgufa ![]() |
|
Rechtsonder op de frontpage staat 'Zoeken op ZM' Oh ja en welkom.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 09-01-2008 2:51] ![]() |
|
Willen alles nieuwe noobs even een foto van zichtzelf bij hun welkom blabla stukje plakken aub? Danku Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |