|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lol, mooie nieuwe naam hoor |
|
zet er dan gewoon 'voorlopig' tussen |
|
quote: Wim??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ben ik net aan wansmaak gewend, krijgen we dit weer... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
WHY??? signature |
|
Hoeveelste naam is dit nu al? |
|
De vierde pas, hoor. En dat in een jaar of 7. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
tegen wie ben je?? signature |
|
Dus ik kan die andere naam eruit mikken??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hij kijkt te veel Van Kooten en de Bie.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Allejezus Wim Zoiets misschien? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
wasda????????? signature |
|
Jacobse en Van Es (ofwel Kees van Kooten en Wim de Bie, ofwel de Tegenpartij). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ontopic dudes...gewoon newbies welkom heten en voor de rest gewoon je smoel houden Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Welkom WIm, al 7 jaar signature |
|
Een newbie aan een avatar helpen is toch heel vriendelijk en een warm onthaal en zo? Welkom n00bs. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Waarom dan? Volgens mij kan ik ook nog steeds inloggen met m'n andere namen. En ik heb al een andere avatar. Ik ben alleen even vergeten hoe dat ook alweer precies werkt enzo. edit: Ah... Misschien vind ik nog een betere, hehe. Zowaar ook eens een andere avatar, werd ook wel eens tijd, altijd maar dat van de zwartgallige zijn. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 28-02-2008 19:05] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Uiteindelijk valt die erg klein uit, jammer is dat. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 28-02-2008 19:05] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dubbelaccounts are not alowed..lees je mailtje maar. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Nu kan ik tig posts onzin niet in... Dat was toch wel eens anders? Ik heb wel eens eerder nog gepost met webblaster wim, die deed het toen nog. Naja, maakt verder niet uit, heur. edit: Ik was nog nooit gebanned.... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 28-02-2008 19:09] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die andere account behoren ook niet meer te werken...en btw die 10 heb jij ook zo Bezint eer gij begint iig welkom met je nieuwe Alter Ego. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: ah, je hoeft nog maar 44 posts "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
snap die naamswisseling niet.... kan aan mij liggen hoor.. Het is de lichtinval ;') |
|
+1 Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |