|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als jij darmgassen uitkotst ben je fysiek niet echt goed in orde. |
|
quote: lueke nickname heb jij daar zeg. Suck my piss |
|
quote:+1! (zoalng ze niet uit Zwolle komen) |
|
Jongens..duw de leuter maar weer in de broek. Welkom Noobin en nu ontopic godverdomme... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
[off topic] Welko, N00bs! [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 26-03-2008 20:50] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
MorticiaFrump, wat val er over me te vertellen? Niet zo heel veel. Liefhebber van de gothic muziek (The sisters of mercy, The Cure, Grendel, VNV Nation, Mesh, Wolfsheim, Lacrimosa, ...) en gothic kledij. Maar uiteraard kan er een goeie portie (black) metal ook wel in. Ouwe, getrouwe Burzum blijft topfavoriet in dat genre, maar TSjuder, Xasthur, Striborg, ... gaan ook vlot naar binnnen. Ik werk in een videotheek en als het kalm is, hang ik rond op het internet. Mijn werk is ook een beetje mijn hobby: Film. Ik kijk graag films. Films die als 'duister' omschreven worden, gaan er hier vlotjes in. Ik lees ook erg graag. Van strips tot dikke boeken a la The Lord of the rings, of griezleverhalen of romans. Ik ga ook graag uit. Waar er een goed concert is, of een leuk festival, daar kan je mij tegenkomen. Ehm, en dat is het zo wel, denk ik. |
|
ik ga je een geheim vertellen als je hier meer dan 50 posts blijft, dan krijg je 2x zoveel topics, met heeel erg leuke onderwerpen WELKOM signature |
|
Nog meer? Dat kan ik niet aan, denk ik. Ik vind het hier nu al zo uitgebreid. |
|
FEAUTEAU!!! |
|
Die vraag zat er natuurlijk aan te komen. Even geduld aub, ik moet tussen mijn CD-r's rommelen. Zo dan: [Dit bericht is gewijzigd door MorticiaFrump op 28-03-2008 23:21] |
|
das mooi! signature |
|
Holy shit ja. |
|
Dank. |
|
Krijg nou tieten. |
|
How u doing? |
|
Ik heb al tieten Alles goed hoor, Slechtheid. |
|
Da's nog een pluspunt dan Mooie haarkleur. |
|
Ingeklapte long en morticiafrummel welkom N00bs! En nu bek houden en je beurt afwachten. Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: How you doin`? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
je bent wel oud hoor, vertel nu maar je geheim1 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Geheim niet genoeg, ik wil alleschschsch weten! |
|
Holy hell, ik dacht dat ík oud was... Wi wa welkom. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Welkom, N00b! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |