|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Check je dat ook echt allemaal? Respect! |
|
Shining waarschijnlijk Ergens kan ik me wel vinden in Psychonaut. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Njah, ieder zijn smaak toch? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Nou, ik ben aardig bekend in het depri/abient genre (moet toch een naampje hebben) maar je maakt mij niet wijs dat al die onbekende underground TDK bands serieus wat toe te voegen hebben aan een genre wat toch al bomvol zit. Dat vind ik, maar als jij er je ei in kwijt kan, vooral doen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hehe, hoe meer bands aangegeven worden, hoe meer kans op kwaliteit ik heb er al enkele kunnen uitpikken signature |
|
O, in principe zijn alle bands natuurlijk ook zo begonnen, daar hoor je mij ook niet over, maar je ziet tegenwoordig door de bomen het bos gewoon niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-11-2009 23:03] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: tdk? |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Wel SA. Die waren wel goed, hoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Voor in de walkman |
|
wel prijzig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik wilde "+666 @ Mythics zooi in NP" zeggen maar ik heb er nog geen 1 van gecheckt zelf. Blijft echter wel zo. Edit: + Hypnos' "juweeltjes"... [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 18-11-2009 12:23] |
|
quote: Idd, voor het traden gebruikte ik dan ook gewoon d90 bandjes, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Die tip van mij al gechecked? |
|
quote: bedoel je MULK? signature |
|
quote: Mooi om te horen dat ik daar niet de enige in was Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: +1. Ik kreeg altijd korting in de winkel als ik grote aantallen kocht. Ze waren hfl. 2,40 en als ik er dan 20 kocht kreeg ik ze voor 40 gulden. Bareuh... |
|
Hollandse florijnen, dat waren nog eens tijden. |
|
quote:Blood of Kingu? Nou, torrent-technisch ga ik het niet eens proberen en ik wil het toch echt horen voordat ik overga tot aanschaf. Dus probeerde ik SoulSeek, maar omdat ik nog geen files share werd ik gebanned door een of andere gast waarvan ik wilde leechen. Dus: Ik ben er mee bezig. |
|
http://www.myspace.com/blutnacht88 AAAAAAAAAAAAAAAARGH moet je dat 'drumding' horen op Silence Obscur [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-11-2009 0:31] signature |
|
en tis nog een BELG ook!!!!!!!!!! signature |
|
hihi, dat klinkt idd niet best the only pleasure is pain |
|
NIET BEST????? dit is gewoonweg VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!!! signature |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |