|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Is het een rage geworden om een snare niet meer als een snare te laten klinken? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
signature |
|
Goatsnake No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Pauper, met je looks & haircuts..... Boeiender |
|
quote:Nou. En dat voor zo'n bolle die er niet eens onwennig uitziet in een galapak. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Psies man... DOE ER IS WAT AN PAUPERRRRRRRRRRR Boeiender |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: klinkt inderdaad meer als een stevige kartonnen doos "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Sowieso doodgeproduceerde drums in dat filmpje. Overigens begint het gewoon standaard als een ...-core band, snap niet dat het als kut wordt gezien als ik het vergelijk met het meeste van die meuk. Ik vind het wel tenenkrommend kut, dat wel. Boeiender |
|
quote:Is het nou een zanger of een zangeres? Ik denk dat het een jongetje is, maar ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken. |
|
quote: Nieuwe Grindbashers riff |
|
Wel erg lastig te onthouden hoor, 11 vakjes. |
|
quote: Ben jij niet een beetje te volwassen om steeds op mijn posts te zagen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee. Ben jij niet te onvolwassen om te reageren? Boeiender |
|
quote: Nee hoor Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
oude doom van een nieuwe band signature |
|
quote: Dat soort doom is tog hartstikke in op dit moment. Gaat net als The devil's blood en Ghost en aanverwante rommel dik scoren denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 09-02-2011 19:59] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ik vrees ervoor ... signature |
|
quote:? No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
@ iPim en Mr. N. Jullie kunnen ook gewoon eens daten en eens lekker bij elkaar in de kont kruipen, hebben we dat ook weer gehad. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Zet het op DVD en het is gouden (ofja, bruine) handel Wie gaat er onder? |
|
quote:Ik gok op iPim. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Ja hij is toch van de hardcore? |
|
quote:Kan Onweerwolf er mooi bij. Wordt ie pas echt verwend tot op het bot. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |