|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De namen klinken als- en de foto's zien er uit als Bring me the Horizon. Ja hoor... |
|
Wat een ellende! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Misschien al eerder gepost? WTF is dit? Hardstyle metal? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dat stuk vanaf 1:19 is best nog leuk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Valt anders best mee. Volgens mij luister je te weinig kut muziek. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik heb een hekel aan hardstyle, dat zal het zijn dat ik meteen afknap op die zooi Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Alles wat iPim leuk vindt. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Moet dat nou? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Bijna mijn beeldscherm neergehoekt vanwege die zanger. |
|
Die zanger doet t m Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Grindbashers. Bandnaam is van even hoge kwaliteit als de "muziek". Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
De téring wat een kutlabel. Wat een random nummer. Van neppe breakdowns naar wazige Scandinavische 2-stepriffs naar vrouwelijke post-hardcoregejank. Loepzuiverslechte clip ook, goed geplaybacked van die zanger. Lyrics zijn ook ijzersterk. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 10-10-2011 1:24] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
OOOOWACHT Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Deze is nog erger Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Retardo heeft mij afgelopen vrijdag geïntroduceerd in de wereld van Blood On The Dancefloor en Jeffree Star. Best kut. |
|
wasda? signature |
|
|
|
vanavond eerst zat worden signature |
|
quote: quote: ghehehehe [/zachteG] |
|
Daar gaat m'n erectie. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |