|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:you're welcome [/zachteG] |
|
werkelijk in the name of the Rose |
|
|
|
Huh? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
:') Even doorheen geklikt, trok het maar slecht. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Mij valt vooral op dat de drummer een Gretsch-kit heeft (behoorlijk prijzig merk) met daaromheen dan weer de meest cheap-ass bekkens die Sabian ooit gefabriceerd heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 20-11-2011 17:26] |
|
quote: + 1. Wel mooi vrouwvolk. |
|
wtf... op aanraden van een alternativo eens Violent Femmes geluisterd... wtF, wat is daar zo speciaal aan? signature |
|
quote: Hoe zullen we dit noemen? Preppiecore? |
|
Allejezus wat een meuk op deze pagina zeg. Heb twee jaar lang geen aandacht meer geschonken aan al die -core rotzooi, en dat verdomme maar goed ook zeg, wat een ellende wordt er tegenwoordig in Amerika gefabriceerd. Is het tegenwoordig hip om een soort Little Wayne-core te maken? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dit geeft aan dat vernieuwing behoorlijk kan zuigen. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Volgens mij is het probleem meer dat het geen vernieuwing is, maar het uitzuigen van een al 130 maal uitgevoerd truukje, maar dit keer nóg lachwekkender, nóg slechtere uitvoering en nóg vagere kapsels. Ik heb het trouwens onbewust vooral over Design The Skyline. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 22-11-2011 20:47] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: klopt ja signature |
|
Unleash The Sky trouwens ook http://www.zwaremetalen.com/recensie/20991/Unleash-The-Sky-Hopes-Doubts-Inbetween.html [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-11-2011 20:53] signature |
|
next : Glassjaw fukkk zeg signature |
|
quote: Dikke middelvinger, da's een gave band. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Overrated, maar ook niet helemaal kut. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
bah, de baard verdwijnt uit mijn keel als ik er langer dan 15 minuten naar luister. net even opnieuw geprobiert... geen beginnen aan signature |
|
Ja, dat soort dingen hebben Pim en Ben nog geen last van. |
|
quote: Horridly overrated, en die nieuwe EP enzo hoeft voor mij allemaal niet. Maar Everything You Ever Wanted To Know About Silence... is écht gaaf. ZO, ik leg 'm nu op. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mieters, je scrobbelt vanaf je platenspeler! |
|
splendid! signature |
|
de vorige was nog ok, maar WTF IS DIT ZEG!!!!!!!!!! vooral vanaf 1.20 is het signature |
|
Black Sabbath, met name het gedeelte met Tony Martin. Al word ik van Ozzy meestal nog minder blij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |