|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Nah, hoe kan je die opgeklopte hondestront nu mooi vinden? Tering, de riffs zijn zo cliché als maar kan, en de zang.... achja de zang... ik had het al een keer omschreven als een zanger die door een zeehond in zijn reet geneukt wordt, dat dekt de lading wel... BAH! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Homofiele kutmuziek met veel te veel toetsengejengel, sollie |
|
quote: Niet zo keysliefhebber? 't Is mijn #1 favoriete band, vandaar, hehe. |
|
quote: Is ook gewoon een goed nummer met een goede zangeres. Ik zie het probleem van goed vinden niet. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: Ligt een beetje aan het soort muziek, kan heel mooi zijn.. maar Moonsorrow, yuk! Om nog even verder te gaan met opsommen, Holy Moses is ook kut, Arch Enemy ook. |
|
quote: Anouk heerscht, die nieuwe plaat is weer super! |
|
Clouseau! don't like anouk Anastacia!!! Shakira signature |
|
Nihill, wat een miskoop die Krach zeg.... Vexillum, zelfde verhaal, gelukkig was hij gratis! The Wombats, beetje Joy Division's naam kapoet maken met wat van die tiener bagger Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Tssss, 'Nihill- Krach' is echt geniaal! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
inderdaad! enne, sorry dat ik het zeg, maar Primordial vind ik dus echt nasale tsjingeltsjangel behalve storm before the calm signature |
|
quote: +1. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Cavalera Conspiracy |
|
Mastodon signature |
|
quote:nou idd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: *pat pat* Het is niet verplicht hoor |
|
quote: Ik zie de genialitiet niet, of misschien nog niet... misschien wat te sfeerloos, en wat te overgeproduceerd voor mijn doen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Vind haar achter de feiten aanlopen. Werd groot met de laatste stuiptrekkingen van girlpower. Kwam met een nummer die sterk was beinvloed door system of a down. En probeert het nu met een ruigere jazz/soul/rock achtige meuk die weer moet meeliften met Winehouse. Net haar ontdekker, die kwam ook een jaar nadat men over de akoustische hype van de 2 metersessies en mtv's unplugged heen was met een unplugged cd.. 2 zelfs. of meer? Maar ze is beter aan te horen dan die mongolen van eehm, leaf? ook al van dat nederengels.. gadverdamme. minstens net zo jeukverwekkend als krezip. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 12-02-2008 0:09] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Slayer, niet kut wel overrrated |
|
quote: Dat geldt voor alle jaren '80 bands toch? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: +1 Ektomorf past hier ook wel. Laatst nog eens geprobeerd, maar nee... |
|
quote: ZEG WEL! btw : Eisregen signature |
|
Kivimetsän Druidi ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |