|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: BAN. |
|
Holy Mozes...dat is pas bagger Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Ik heb de cd gereviewed en hoe meer ik hem luisterde hoe minder ik het vond. Dat clipje is wel grappig idd, maar een heel album lang boeit het niet en er zitten nog wat punten in waardoor ik liever zelf een mammoetje slacht. |
|
Duister Maanlicht :') |
|
quote: Dat clipje is idd wel leuk ja, maar die cd verveelt idd vrij vlot. Teveel van hetzelfde... spelfout weggehaald... |
|
quote:en zodra die gast begint te "zingen" godver dacht echt ff dat ik mijn ballen voelde krimpen |
|
quote: Niet bepaald een talent nee. Volgens mij was die plaat zo ongeveer de druppel om te stoppen met reviewen spelfout weggehaald... |
|
quote: serieus??? ik ken het nieuwe werk niet maar het oude werk (en dan zeker "finished with the dogs") hakt er toch goed in!! ken je al hun materiaal? |
|
quote: Indeed! 'Current Of Death' Moet wel bekennen dat ik na World Chaos ben afgehaakt. |
|
quote: Bij Obituary klonk het voor geen meter... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Meen je dat? Ik vond ze live wel erg gaaf anders. Heb de CD verder niet gehoord. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik heb ze op Arnhem metal meeting gezien en ook in 013 in het voorprogramma van Obituary en beide keren vond ik het goed klinken. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Caught in This Iless Storm prog??? signature |
|
Krynitza ik kan hier gewoon niet naar luisteren!!!! signature |
|
Drama - een Russisch bandjen die zichzelf erg serieus neemt... http://www.myspace.com/dramastorm das een Drama ja signature |
|
quote: Die zijn juist gaaf man! Bruce Banner |
|
wwwwat??? signature |
|
Van de week kreeg ik een demo binnen van het Amerikaanse 13 Winters; een absolute aanra(n)der om kado te doen als je iemand subtiel wilt laten blijken als je echt van deze persoon afwilt... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Is het alleen maar omdat ze zichzelf serieus nemen? De muziek is wel vet, namelijk... |
|
quote: ben ik nu zo verkeerd met deze? ik vind het nergens naar klinken signature |
|
quote: Ja. Maar ieder zijn smaak. |
|
Doomsword! bah!!! signature |
|
quote:Zo heel kut klinkt het nou ook weer niet vind ik.. |
|
opeth en porcupine tree.. (alhoewel dat niet van de laatste tijd is) Ik kan hier echt niet naar luisteren Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |