|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iemand meende mij laatst Mnemic te moeten laten horen. Gatverdamme zeg..... spelfout weggehaald... |
|
Baroness Saaie meuk... |
|
|
|
quote: Opeth kut vinden en dan zit je nu naar Black Winter Day van Amorphis te luisteren? Wat voor drugs gebruik je eigenlijk? Ga jij maar lekker demonstratief bier drinken dan. Zal gezellig druk zijn daar..not My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: vind ik ook wat saaïg Sirocco! signature |
|
signature |
|
quote: kwestie van smaak.. ennehh.. hoef ik tenminste niet in de rij te staan voor een pilsje en een gegarandeerde zitplek Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Opeth en Amorphis zijn ook aardig verschillende dus kan best |
|
quote: +1 Ik kan trouwens ook nog steeds niets met Sunn O))). [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 15-02-2008 18:43] |
|
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=29139213 Grindcore geinspireerd door de Kippenvel(of Goosebumps) boeken. |
|
Ergens vorig jaar voor een prikkie een album van Grief Of Emerald opgepikt, zag er veelbelovend uit, heb em 2 keer gedraaid en staat nu stof te happen in m,n kast. Heb em al dusdanige tijd niet meer eruit gehaald dat ik de album titel ff ben vergeten. Maar ik vond er weinig aan. Ook rond diezelfde tijd Redimus van Hecate Enthroned opgepikt, was wel zeer benieuwd aangezien Dark Requiems en The Slaughter Of Innocence me wel bevielen, maar helaas haalde Redimus het er niet bij en was dus een flinke miskoop, aangezien ik em aanschafte tijdens de release periode en er de volle pond voor betaalde. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Ik vind Grief Of Emerald best te pruimen. |
|
quote: die ene cd (Nightspawn) is ok kutste ontdekking: armageddon gigolo cplet signature |
|
More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: +1 Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
ik wist het ik wist het kutste : anal terror of the megacock signature |
|
Dat klinkt wel weer gaaf Zenial |
|
Die naam alleen al... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Onmogelijk, ga het een keer live zien! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Als die kans zich eens voordoet, probeer ik het weleens. Het fascineert wel op een manier dat ik het leuk WIL gaan vinden, zeg maar. Heel vreemd. |
|
Triste - demo 2005 Holy hell, das lang geleden dat ik zo ontzettend slechte muziek hoorde. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Made of Hate. Kromme tenen krijg ik er van. En welke band wil nu in godsnaam Children of Bodom naspelen? [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 01-04-2008 14:58] |
|
quote: Norther? Bruce Banner |
|
Ook ja. Made of Hate is nog wel een tikkie erger. Die zanger idoliseert Alexi Laiho blijkbaar, want hij ziet er precies hetzelfde uit! That's some scary shit! [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 01-04-2008 15:02] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |