|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand nog plaats over in de auto vanuit randstad (amsterdam en omstreken)? Graag een PM. Betaal uiteraard gewoon..desnoods dubbel. |
|
PM doen we hier niet aan. Zal zaterdag wel weer retedruk zijn hier |
|
oh ok ja.. eh mail me dan op lu_mosh[at]hotmail[punt]com |
|
TIJDSCHEMA ZATERDAG 16 AUGUSTUS 2008: Deuren open: 15.00 uur Lauren Harris: 17.00 - 17.30 uur Kamelot: 17.55 - 18.35 uur Within Temptation: 19.10 uur - 20.10 uur Iron Maiden: 20.50 uur Alleen de reclame film op ironmaidenholland.nl laat weten dat er nog een support bij zal komen. "Iron Maiden with, Laurens Harris, Kamelot, Within Temptation & one more T.B.A Dus het zal mij benieuwen |
|
Morgen al . Me eerste maiden concert!! The trend is dead. |
|
quote: Haha, goede quote van iemand van me werk: 'Als ik verhalen over Draken en Fantasy wil horen, lees ik wel een boek' The trend is dead. |
|
quote: Gesproken boek dan? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zin in morgen? The trend is dead. |
|
quote: Vanzelfsprekend! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wel k*t dat het nog licht is wanneer ze beginnen. Dan zie je niks van die lichtshow, wat het altijd wel stukke toffer maakt The trend is dead. |
|
quote: IDD. Als ik Queensryche willen horen, dan luister ik wel naar Queensryche. Maar we gaan natuurlijk voor MAIDEN !!! [Dit bericht is gewijzigd door Coroner7 op 16-08-2008 8:31] Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying |
|
Damned, vandaag alweer. En ik heb d'r zin in!!! Maiden |
|
Rijden er bussen vanaf het station naar de terein ? |
|
Vanavond Vanavond Vanavond Vanavond The trend is dead. |
|
Veul plezier allemaal...... Ik had ergens best heen gewilt maarja, andere keer beter ofzo...... |
|
is nog stil in assen .. |
|
idd. blijkbaar hebben ze de Yoko drive-inn show erbij want ik hoor hier helemaal niets. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Net thuis! + Toffe show, mooi weer. Uitstekend geluid en een Maiden in topform! - Waardeloze bier tentjes. 20 min in de rij voor een biertje is niet fijn! bub |
|
Gave dag idd! Jammer dat ze niet Total eclipse speelden; was wel toepasselijk geweest Maiden speelde bevlogen; al mistte Bruce af en toe wat tekst (door interactie/ rennen); het klonk erg goed allemaal, maar niet zo broeihard als Kamelot dat echt zo hard klonk dat je elkaar niet meer verstond; dat was bij Maiden niet 't geval. De lichtshow was trouwens weer uitgebreider dan op Wacken dat weer uitgebreider was dan op Graspop. Minpunt waren uiteraard Lauren Harris en het al genoemde Kamelot + de Mojo prijzen imo. Voor de rest netjes geregeld allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-08-2008 2:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zo, dat was een mooi Maiden optreden! Minpunten waren er helaas ook, niet qua voorprogramma, want die heb ik geskipt, maar vooral de waardeloze organisatie qua drankverkoop en een groot aantal van de toeschouwers. Kan toch merken dat men bij bijvoorbeeld een festival veel relaxter is. Oh, en biergooien.... dat doe je goddomme maar bij Normaal ofzo, wat irritant. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ik denk dat ze een maquette van Kamelot op het podium hebben laten zakken naast de Mojo Yoko stereoset... |
|
quote: Wat heeft een VOLLEDIGE ZONSverduistering nou met een GEDEELTELIJKE MAANSverduistering te maken, en hoezo is dat toepasselijk? MOONCHILD was perfect in dit licht. Helemaal omdat dat nummer sowieso al op het programma stond. Kamelot een minpunt? Jezus man, Kamelot was de grootste verrassing van de dag. Die waren super. Lauren Harris viel idd tegen, maar had geloof ik ook met het geluid te maken. [Dit bericht is gewijzigd door EvilFreD op 17-08-2008 10:33] Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf! |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Lauren viel tegen was een understatement. Maar het geluid was OOK kut. Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |