|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar goed, ik zal wel zien hoe het word, heb dan geloof net geen vakantie |
|
quote: |
|
quote: Dat was in 1999, de Ed Hunter tour waarbij Bruce en Adrian weer terug in de band kwamen; Megadeth speelde heel erg goed, en Iron Maiden was briljant; sindsdien ben ik bootlegs gaan verzamelen Overigens ben ik benieuwd of er nog gaaf voorprogrammamateriaal komt aangezien het volgens het kaartje al om 16.30 begint The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wat kan ik zeggen, ik ben een ouwe bok. als je dr niet bij was, je hebt niets gemist! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Een vorm van zwijggeld? |
|
quote: Dat "special guests" zou toch een hint moeten zijn muti [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 28-01-2008 18:40] |
|
JEEEH GA OOK The trend is dead. |
|
ik hoop op sunn o))) Je moeder. |
|
quote: Ik hoop op zon op die dag. |
|
quote: Hehe Avenger Sevenfold dus..maar ik had het over gaaf programmamateriaal [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-01-2008 7:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou, wat een "passend" voorprogramma. Maar zou Arnemuiden best wel weer even live willen zien, maar is net een week na m´n vakantie, eerst maar zien hoe dat financieel uitkomt dan..... En als het dan uitverkocht is, zal ik er geen nacht minder om slapen.... spelfout weggehaald... |
|
quote: En zijn kaartje is binnen. Godsamme, mazzelpik dat het is ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Mega +1 |
|
beuk hem inelkaar en jat zijn kaartje. hij komt er vast wel eens overheen. Fuck the world and fuck you |
|
Nee, ik gun hem dit echt Dit heeft hij echt verdient vind ik; hij wordt namelijk ongelofelijk geboycot door m'n pa en ma. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Setlist: 01. Intro - Churchill's Speech 02. Aces High 03. 2 Minutes to Midnight 04. Revelations 05. The Trooper 06. Wasted Years 07. The Number of the Beast 08. Run to the Hills 09. Rime of the Ancient Mariner 10. Powerslave 11. Heaven Can Wait 12. Can I Play With Madness? 13. Fear of the Dark 14. Iron Maiden ----------------------------- 15. Moonchild 16. The Clairvoyant 17. Hallowed Be Thy Name The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat een jammerlijke setlist, gooien ze de standaard klassiekers er ook weer in. Wordt dan de eerste keer sinds '98 dat ik Maiden maar eens oversla. |
|
quote: |
|
Weer een voorzichtige songselectie, ik dacht dat de eerste 4 platen al helemaal niet meededen. Niets van No prayer for the Dying, die wel zou meedoen. Begrijp niets van de setlist, wat er wel nog bij hoorde is Stranger in a Strange Land en Tailgunner. |
|
maarehh 17 nummers voor dat geld?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: met nummers van een kwartier ertussen is het wel netjes hoor [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 02-02-2008 1:30] |
|
Hier alvast wat foto's, beelden en de setlist voor de komende tour: http://www.maidennorway.com/content/view/870/130/ [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 06-02-2008 19:07] Bareuh... |
|
quote: ...Flash Of The Blade, Caught Somewhere In Time, The Loneliness Of The Long Distance Runner, Alexander The Great, Seventh Son of A Seventh Son, Holy Smoke, No Prayer For The Dying, Public Enema Number One en Run Silent Run Deep. En wat moet Fear Of The Dark daar? Bareuh... |
|
Toch maar een kaartje halen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |