IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : 16/08/08: Iron Maiden - Assen Vorige pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-08-2008 21:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 20:40 schreef Sporty Voleg het volgende:
Heb je Eddie's Megastore al geprobeerd? Kan je vinden via www.ironmaiden.com.

Deze gig was één van de beste concerten die ik tot dusverre heb gezien. Qua geluid, spel, energie, lol, show, decors, nummers (ook al is het natuurlijk nooit helemaal naar ieders wens), Eddies, vuurwerk, publieksreactie en -participatie, kortom alles. Stukje nostalgie speelt ook wel mee, natuurlijk, maar ik het gevoel dat er 27000 jongentjes en meisjes van een jaar of 16 á 17 uit hun dak stonden te gaan. Erg gaaf.

Gaaf moment: http://www.youtube.com/watch?v=nnAoWEvOOeo

Dat gestunt van Gers vind ik juist super en met drie gitaristen kan je natuurlijk veel meer uit nummers halen. Dat laten ze ook regelmatig horen, ook al is ligt de nadruk daar niet op. Dat zou dan ook wel weer overkill zijn.

Hoe dan ook: smaak speelt een grote rol in je beleving van livemuziek, maar ik ken maar weinig bands die al zo lang zo'n prestatie neerzetten. Petje af.

Ik voelde me inderdaad weer even 16.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

moonchild66672
Usericon van moonchild66672
Posted 05-09-2008 1:36 by moonchild66672 Wijzig reactieProfiel van moonchild66672Quote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2008 18:29 schreef Mutilator het volgende:
Toepasselijk omdat Bruce er keer op keer terugkwam, maar als je dan echt op de puntjes wil zijn geef ik je gelijk; wishful thinking mbt een live uitvoering van dit nummer (volgens mij nl nog nooit live uitgevoerd) kan echter geen kwaad

blij dat jij het dan gaaf vond; ik hoorde ook aardig wat gejuich, maar ik vind zo'n band vreselijk met hun clichematige praatjes en ultra cheesy muziek.

Tsja als het geluid bij Lauren Harris beter was dan hadden we hier te maken met een wereld act..

Wat ik wel miste was de act TBA; de affiches suggereerden een verrassings/ extra act naast het bekende voorprogramma; wat is ermee gebeurd?

OKe Lauren Harris moet het gewoon maar bij paaldansen houden within tempatation was redelijk Kamelot was super en als echte maidenfan kan ik niet ander zeggen dat het supperwaanzinnig was. Moonchild is wel degelijk eerder live uitgevoerd en wel tijdens de 7th son tour. En sorry hoor maar wat een gezeik allemaal je kan nooit iedereen tevreden stellen maar je bent maiden fan of niet en als het je allemaal niet bevalt prima blijf volgende keer lekker thuis. En heel eerlijk je kan beter naar een maiden concert gaan dan naar een festival Op een festival kijken ze geeneens naar je om als je onderuit gaat en dan behoor ik maar tot de oude garde met mijn 36 jaar Ik heb als meid zijnde heb ik vooraan in Assen in de pit gestaan en nergens last van gehad omdat de "oude" garde nog waarden en normen in hun donder hebben zitten en een ander helpen en op een ander letten en dat zie ik die p**kies van 16/17 nog steeds niet doen.

xxx
moonchild66672

[Dit bericht is gewijzigd door moonchild66672 op 05-09-2008 1:45]

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-09-2008 1:38 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

En je punt is?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-09-2008 7:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2008 1:36 schreef moonchild66672 het volgende:
Ik heb als meid zijnde heb ik vooraan in Assen in de pit gestaan en nergens last van gehad omdat de "oude" garde nog waarden en normen in hun donder hebben zitten en een ander helpen en op een ander letten en dat zie ik die p**kies van 16/17 nog steeds niet doen.

Een pit bij Maiden vind ik zowieso wat vreemd maar goed, ik bezoek vaak genoeg concerten en festivals om te zien dat ook de "jonkies" mensen oprapen als die neergaan in een pit. Wat dat betreft van op een ander letten, hoe bedoel je dat? Zorgen dat je geen "klappen" krijgt ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-09-2008 7:34]

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 05-09-2008 9:58 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 5 september 2008 1:36 schreef moonchild66672 het volgende:
Op een festival kijken ze geeneens naar je om als je onderuit gaat en dan behoor ik maar tot de oude garde met mijn 36 jaar Ik heb als meid zijnde heb ik vooraan in Assen in de pit gestaan en nergens last van gehad omdat de "oude" garde nog waarden en normen in hun donder hebben zitten en een ander helpen en op een ander letten en dat zie ik die p**kies van 16/17 nog steeds niet doen.

Misschien ben je wel veel te lelijk en wordt je daarom niet opgeraapt. En vooral zo blijven hangen in die "oude garde" van je want de jonge garde kan zeikerds als jouw missen als kiespijn.
Fijne dag nog!

don't mistake lack of talent for genius

svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 27-09-2008 20:14 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Eindelijk T-shirt gevonden!!

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com