IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : 16/08/08: Iron Maiden - Assen Vorige pagina | Volgende pagina
Paco
Usericon van Paco
Posted 18-08-2008 20:11 by Paco Wijzig reactieProfiel van PacoQuote dit berichthttp://www.pacoweekenstroo.com

quote:
Op 18 augustus 2008 19:43 schreef Mutilator het volgende:
Met 'schildpad' en 'rustige' bedoel je Adrian Smith en Dave Murray, de twee andere gitaristen?

Yep, ben niet zo goed in namen.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2008 20:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat is de schildpad factor van Adrian dan; de drummer heeft de platste neus...

Overigens zijn dat idd gave foto's!

quote:
Op 18 augustus 2008 20:02 schreef karnivoor het volgende:
hehe wtf, lekker zinloos ja die derde

Dat zou je denken, maar aangezien Iron Maiden twin leads speelt (2 solos door elkaar heen) kan je dat mooi ritmisch begeleiden met de derde; niet zo zinloos dus.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-08-2008 20:27 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Janick Gers en ritme. :')

Paco
Usericon van Paco
Posted 18-08-2008 20:30 by Paco Wijzig reactieProfiel van PacoQuote dit berichthttp://www.pacoweekenstroo.com

Ik bedoelde eigenlijk Dave Murray. Vind hem echt een schildpaddenkop hebben (is enkel een compliment, hoe tof zijn de teenage mutant ninja turtles wel niet). De drummer is inderdaad helemaal top wat uiterlijk betreft: 2 druppels met Kapitein Haak (van Peter Pan)...

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2008 20:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 augustus 2008 20:27 schreef Lionheart het volgende:
Janick Gers en ritme. :')

Of hij staat de helft van de tijd met de stekker eruit/ volume superlaag, of hij kan het wel, want Maiden live klinkt niet superstrak, maar ook zeker niet rommelig..

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-08-2008 20:35 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Smith vind ik altijd behoorlijk strak spelen, Murray loopt wat meer te improviseren, maar Gers verpest nummers met zijn clowneske gedrag op het podium.

svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 18-08-2008 21:29 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Is er hier iemand die mij een event shirt van iron Maiden van het optreden in Assen wil verkopen? Liefst large of XL Mail me op svartsyn4 @ googlemail.com

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2008 21:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

I rode with Eddie at Assen? Foeilelijk shirt hoor..

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2008 21:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2008 21:29 schreef svartsyn het volgende:
Is er hier iemand die mij een event shirt van iron Maiden van het optreden in Assen wil verkopen? Liefst large of XL Mail me op svartsyn4 @ googlemail.com

nou weten we het wel. diklip. waarom dat shirt niet meteen daar gekocht ? of wil je dat shirt hebben om later te kunnen patsen tegen je vrienden ik was erbij ? homo.

Fuck the world and fuck you

svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 18-08-2008 21:32 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2008 21:31 schreef mental het volgende:
nou weten we het wel. diklip. waarom dat shirt niet meteen daar gekocht ? of wil je dat shirt hebben om later te kunnen patsen tegen je vrienden ik was erbij ? homo.

Omdat ik er niet bij was klootzak en ik verzamel shirts, heb ze trouwens 8 keer gezien deze tour.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2008 21:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik verzamel kinderpostzegels.

svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 18-08-2008 21:34 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2008 21:33 schreef mental het volgende:
Ik verzamel kinderpostzegels.

Ik zie dat dit forum nog altijd dezelfde mentaliteit heeft zoals 5 jaar geleden

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-08-2008 21:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2008 21:34 schreef svartsyn het volgende:
Ik zie dat dit forum nog altijd dezelfde mentaliteit heeft zoals 5 jaar geleden

Nee dat valt reuze mee, Mental is gewoon wat gefrustreerd, mooi laten zeuren.

Maarre probeer ebay anders even.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-08-2008 21:36]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2008 21:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2008 21:35 schreef MMayo het volgende:
Nee dat valt reuze mee, Mental is gewoon wat gefrustreerd, mooi laten zeuren.

3 keer dezelfde vraag stellen dan ben je gewoon een lambal

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 18-08-2008 21:37]

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2008 21:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het is wel weer genoeg zo; ontopic maar weer menschen!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-08-2008 21:38]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-08-2008 21:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2008 21:37 schreef mental het volgende:
3 keer dezelfde vraag stellen dan ben je gewoon een lambal daar heb mijn pleinvrees niks mee te maken.

Nou dan haal ik dat weg.
Feit blijft wel dat jij niet op zo'n manier hoeft te reageren en hij post tenminste nog in de juiste topics met zn vraag.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2008 21:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

het is al goed.

svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 18-08-2008 21:39 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2008 21:37 schreef mental het volgende:
3 keer dezelfde vraag stellen dan ben je gewoon een lambal

Neen, dan bereik je een groter publiek, niet iedereen leest alle topics. Heb jij dan een T=shirt voor mij??

svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 18-08-2008 21:39 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2008 21:35 schreef MMayo het volgende:

Maarre probeer ebay anders even.

Wel, ik probeer Ebay te vermijden omdat prijzen belachelijk duur zijn.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-08-2008 21:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2008 21:39 schreef svartsyn het volgende:
Wel, ik probeer Ebay te vermijden omdat prijzen belachelijk duur zijn.

Tsja, je wil dat shirt of niet he.
Wellicht handig om een volgende keer voor het optreden hier te vragen of er iemand een shirt voor je wil meenemen ipv naderhand. Is de kans wat groter dat het lukt zeg maar.

svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 18-08-2008 21:42 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2008 21:40 schreef MMayo het volgende:
Tsja, je wil dat shirt of niet he.
Wellicht handig om een volgende keer voor het optreden hier te vragen of er iemand een shirt voor je wil meenemen ipv naderhand. Is de kans wat groter dat het lukt zeg maar.

Aan 5 personen gevraagd (niet van dit forum), iedereen gaf me hetzelfde antwoord: enkel small en medium, rest uitverkocht. Blijkbaar waren er niet veel grote maten in Nederland beschikbaar?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-08-2008 21:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2008 21:42 schreef svartsyn het volgende:
Aan 5 personen gevraagd (niet van dit forum), iedereen gaf me hetzelfde antwoord: enkel small en medium, rest uitverkocht. Blijkbaar waren er niet veel grote maten in Nederland beschikbaar?

Mja dan is de kans wel erg klein dat er hier mensen zijn die het shirt hebben gekocht in de juiste maat en die er vanaf willen. Succes.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2008 21:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:

Bizar qua shirt dat eenmalig wordt aangeboden; eind van de tour verklaart de rest van de shirts; er waren van veel meer shirts veel maten uitverkocht; ik wou bijv het paarse Powerslave shirt; S of XL schiet voor mij dan niet op...

Overigens Ebay:

http://cgi.ebay.nl/IRON-MAIDEN-ASSEN-HOLLAND-2008-EVENT-SHIRT-XL-MINT_W0QQitemZ320288029873QQihZ011QQcategoryZ42454QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-08-2008 21:47]

EvilFreD
Blaaskapelmuziek is ook mooi
Usericon van EvilFreD
Posted 18-08-2008 22:13 by EvilFreD Wijzig reactieProfiel van EvilFreDQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2008 19:53 schreef karnivoor het volgende:
hoeveel gitaristen hebben ze wel niet dan?

quote:
3

quote:
=1 te veel

quote:
lekker zinloos die derde

Iron Maiden is tot '99 altijd met 5 man geweest. Adrian Smith is in '90 vertrokken en vervangen door Janick Gers. In '99 kwam ie weer terug voor de Ed Hunter tour en is blijven plakken. En Janick had uiteraard ook niet veel zin om te vertrekken. De overige bandleden waren ook niet van plan om er één buiten te stampen en zodoende zijn ze nu met zes.
Hoe anders verging het Blaze Bayley die gelijk zijn koffers kon pakken toen Bruce weer terug zin kreeg!
En daar zijn we allemaal heel blij om.

[Dit bericht is gewijzigd door EvilFreD op 18-08-2008 22:14]

Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 21-08-2008 20:40 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:

Heb je Eddie's Megastore al geprobeerd? Kan je vinden via www.ironmaiden.com.

Deze gig was één van de beste concerten die ik tot dusverre heb gezien. Qua geluid, spel, energie, lol, show, decors, nummers (ook al is het natuurlijk nooit helemaal naar ieders wens), Eddies, vuurwerk, publieksreactie en -participatie, kortom alles. Stukje nostalgie speelt ook wel mee, natuurlijk, maar ik het gevoel dat er 27000 jongentjes en meisjes van een jaar of 16 á 17 uit hun dak stonden te gaan. Erg gaaf.

Gaaf moment: http://www.youtube.com/watch?v=nnAoWEvOOeo

Dat gestunt van Gers vind ik juist super en met drie gitaristen kan je natuurlijk veel meer uit nummers halen. Dat laten ze ook regelmatig horen, ook al is ligt de nadruk daar niet op. Dat zou dan ook wel weer overkill zijn.

Hoe dan ook: smaak speelt een grote rol in je beleving van livemuziek, maar ik ken maar weinig bands die al zo lang zo'n prestatie neerzetten. Petje af.

Touché, pussycat!

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com