IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : 16/08/08: Iron Maiden - Assen Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-01-2008 22:17 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 januari 2008 22:16 schreef De Ulk het volgende:
Ben je ook een beetje te jong voor...

Toen ik naar metal begon te luisteren was Iron Maiden de grootste metalband. Dus daar begonnen de meesten mee.

+ dat het te goed geproduceerd is en te mainstream voor Karnivoortje

Flappy
Usericon van Flappy
Posted 23-01-2008 22:26 by Flappy Wijzig reactieProfiel van FlappyQuote dit bericht

quote:

Toen ik naar metal begon te luisteren was Iron Maiden de grootste metalband. Dus daar begonnen de meesten mee.

Ik ben anders ook jong maar toch begonnen met Maiden =)
Zo ben ik gaandeweg naar hardere metal etc. gaan luisteren maar Maiden blijft top en toch dé band waar ik als eerste naar luisterde. Dit wil ik dus niet missen. Er is trouwens capaciteit voor 30,000 toeschouwers volgens www.ironmaiden.com

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-01-2008 22:29 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 22:12 schreef De Ulk het volgende:
Hm, ze zouden toch alleen va Powerslave t/m No Prayer spelen?

fuk das waar ik zit niet op te letten...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

blonde rockgod
Posted 23-01-2008 23:07 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 januari 2008 21:51 schreef karnivoor het volgende:
ik heb die hype om iron maiden nooit gesnapt

Even serieus, het was een band die (vooral de 1e platen) ijzersterke, voor die tijd nieuwe muziek maakte. Tevens hebben ze een ijzersterk handelsmerk en pr machine, en zijn ze tot 7th son of a 7th son ijzersterk gebleven. Daarna erg afgegleden om met A Brave New World weer ijzersterk terug te komen. Het is een vaste waarde in metalland.

Had ik al vermeld dat het een ijzersterke band is?

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-01-2008 23:18 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 23:07 schreef blonde rockgod het volgende:
Even serieus, het was een band die (vooral de 1e platen) ijzersterke, voor die tijd nieuwe muziek maakte. Tevens hebben ze een ijzersterk handelsmerk en pr machine, en zijn ze tot 7th son of a 7th son ijzersterk gebleven. Daarna erg afgegleden om met A Brave New World weer ijzersterk terug te komen.

Hm, ik vond No Prayer sterker dan Somewhere In Time en Seventh Son. Maar dat is een kwestie van smaak, denk ik. De 3 albums daarna waren wel teleurstellend, inderdaad.

Bareuh...

blonde rockgod
Posted 23-01-2008 23:21 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 januari 2008 23:18 schreef De Ulk het volgende:
Hm, ik vond No Prayer sterker dan Somewhere In Time en Seventh Son. Maar dat is een kwestie van smaak, denk ik. De 3 albums daarna waren wel teleurstellend, inderdaad.

GODVERDOMME, dat kán niet!!!!!! No Prayer was voor mij echt de afbreukplaat, met tenenkrommende nummers als Tailgunner (damn, wat een goor kutnummer zeg... en erg vervelend) en vooral Bring Your Daughter... ik baal ervan dat Maiden denkt dat het overal zo'n hit was als in Engeland, het kreng zit nog steeds in de set (de Bruce Dickinson uitvoering kan ik wel weer hebben dan... het nummer is 1 van de redenen dat Bruce er toen is uitgestapt trouwens...)

Oh, en Holy Smoke.... damn, wat een popkleuter refreintjes...

Naja, over smaak kan je niet twisten nee....

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-01-2008 23:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hooks in you, hooks in the ceiling for that well-hung feeling..

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

blonde rockgod
Posted 23-01-2008 23:27 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 januari 2008 23:25 schreef Mutilator het volgende:
Hooks in you, hooks in the ceiling for that well-hung feeling..

Hou op!

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-01-2008 23:47 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

The convoy lights are dead ahead...

Bareuh...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-01-2008 23:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 januari 2008 23:07 schreef blonde rockgod het volgende:
Even serieus, het was een band die (vooral de 1e platen) ijzersterke, voor die tijd nieuwe muziek maakte. Tevens hebben ze een ijzersterk handelsmerk en pr machine, en zijn ze tot 7th son of a 7th son ijzersterk gebleven. Daarna erg afgegleden om met A Brave New World weer ijzersterk terug te komen. Het is een vaste waarde in metalland.

Had ik al vermeld dat het een ijzersterke band is?

quote:

hap

heb en paar jaar terug wel een iron maiden coverband gezien in e gigant in apeldoorn, dat was donders gaaf! maar op cd heeft het me eigenlijk nooit echt getrokken, maar qua heavy metal ben ik sowieso behoorlijk selectief... ben meer van de wat rauwere varianten...

quote:
Op 23 januari 2008 22:17 schreef blonde rockgod het volgende:
+ dat het te goed geproduceerd is en te mainstream voor Karnivoortje

ik bang voor mainstream en goeie producties? wil je mn maria mena en nelly furtado cd's eens lenen?

Je moeder.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 24-01-2008 3:26 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 16:29 schreef XXL het volgende:
Hoeveel bezoekers kunnen ze daar eigenlijk kwijt?
Genoeg...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

blonde rockgod
Posted 24-01-2008 6:46 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 23 januari 2008 23:52 schreef karnivoor het volgende:
...
ik bang voor mainstream en goeie producties? wil je mn maria mena en nelly furtado cd's eens lenen?

Hap...

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 24-01-2008 7:38 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 23:21 schreef blonde rockgod het volgende:
GODVERDOMME, dat kán niet!!!!!! No Prayer was voor mij echt de afbreukplaat, met tenenkrommende nummers als Tailgunner (damn, wat een goor kutnummer zeg... en erg vervelend) en vooral Bring Your Daughter... ik baal ervan dat Maiden denkt dat het overal zo'n hit was als in Engeland, het kreng zit nog steeds in de set (de Bruce Dickinson uitvoering kan ik wel weer hebben dan... het nummer is 1 van de redenen dat Bruce er toen is uitgestapt trouwens...)

Oh, en Holy Smoke.... damn, wat een popkleuter refreintjes...

Naja, over smaak kan je niet twisten nee....

alleen mother russia kon enigzins door de beugel, nee wat dat betreft staat somewhere in time bij mij hoger dan menig ander maiden album, alleen al omdat ze daar nooit veel van spelen is al reden om ze even te gaan bezichtigen deze zomer ( heel stiekem hoop ik dat ze 'the lonelyness of the long distance runner' gaan spelen....

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 24-01-2008 8:27 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Zal wel weer zo'n leeftijdsding zijn, maar ik weet op dit moment geen band die over tien jaar de status van Maiden zal hebben.

En idd, no prayer was het begin van de teloorgang. Somewhere in time, sterk, 7th son, genieten, Powerslave, fijn...

Kortom, ik heb er zin in !! Met een van de gaafste decors, kom maar !!

Oh ja, en als je nou nog niet genoeg kent van Maiden, ga eens goed luisteren, vooral oudere cd's

Vind ik ook niet

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-01-2008 8:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hoeveel mag dat kosten?

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-01-2008 9:33 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Maiden is toch ook helemaal geen metal, maar hardrock? Met erg sterke nummers weliswaar.

Ik vond die show op waldrock een aantal jaar terug echt geweldig, dus ik ga zeker proberen hier ook bij te zijn!

Dear dirty delightful old drunken old days

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 24-01-2008 10:21 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

negen en funftig uri.....

excl reserveringskosten natuurlijk !

Eurootje of 65 dus...

Vind ik ook niet

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-01-2008 17:07 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2008 7:38 schreef Aaaarco het volgende:
alleen mother russia kon enigzins door de beugel, nee wat dat betreft staat somewhere in time bij mij hoger dan menig ander maiden album, alleen al omdat ze daar nooit veel van spelen is al reden om ze even te gaan bezichtigen deze zomer ( heel stiekem hoop ik dat ze 'the lonelyness of the long distance runner' gaan spelen....

Mother Russia vind ik dan juist het minste nummer van die plaat. Ach, op The X-Factor en A Matter of Life And Death na heeft elk Maiden-album zo z'n momenten. Al kan er geen enkele tippen aan Piece Of Mind.

Bareuh...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-01-2008 17:09 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Uiteraard aanwezig!!!

..."Hate can only create more hate"...

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-01-2008 17:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2008 10:21 schreef underkoffer het volgende:
negen en funftig uri.....

excl reserveringskosten natuurlijk !

Eurootje of 65 dus...

Voor dat bedrag wil ik er wel bij zijn.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-01-2008 18:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-01-2008 18:40]

Je moeder.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-01-2008 18:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2008 8:27 schreef underkoffer het volgende:
Zal wel weer zo'n leeftijdsding zijn, maar ik weet op dit moment geen band die over tien jaar de status van Maiden zal hebben.
COB.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-01-2008 18:53 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2008 7:38 schreef Aaaarco het volgende:

+1

The Lonelyness Of The Long Distance Runner is echt een zeer ondergewaardeerd nummer van Iron Maiden. Nummer heeft een geweldige bas intro, toffe breaks, opzwepend tempo en de gekozen titel is prachtig.

Caught Somewhere in Time hoort de show te openen, furieus en heeft de beste gitaarduels in een Maiden nummer.

Jammer dat ze niet gekozen hebben voor de Somewhere on Tour setting.

Silver69
Usericon van Silver69
Posted 24-01-2008 19:02 by Silver69 Wijzig reactieProfiel van Silver69Quote dit bericht

Ik ben zoooo happy dat ze in mijn stadje komen heb ze in Tilburg voor t laatst gezien tijden Monsters of Rock...pfieuw eeuwen geleden.
Helemaal top dat ze in Nederland komen...
KICKEN

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-01-2008 19:07 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2008 19:02 schreef Silver69 het volgende:
Ik ben zoooo happy dat ze in mijn stadje komen heb ze in Tilburg voor t laatst gezien tijden Monsters of Rock...pfieuw eeuwen geleden.
Helemaal top dat ze in Nederland komen...
KICKEN

Maiden in Nederland gebeurt niet vaak.

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com