|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn vrouw, anti-metal, vond het gaaf, en ik heb genoten. Vond het super. Achterlijk duur qua munten aanschaf inderdaad, maar ach... Wat is tegenwoordig niet duur.. (of een geel Maiden voetbal shirtje à 100 uri, zeg maar een goede 200 oude guldens.. of u gek bent ?) zie ook mijn haif... Enne, met mijn 32 was dit mijn eerste Maiden.. Wat een genot. Vond het wel sneu dat er bijna niemand meer voor Crapin (goed gekozen!) Temptation wou klappen/joelen/oehen... Wat is dat toch een enorme K*Tband, we vielen zowat in slaap.... Kamelot en Lauren Harris gelukkig laten schieten. Vind ik ook niet |
|
eerste keer dat ik maiden weer zag sinds 1990, moet zeggen op wat oudere kopjes na vond ik ze nog erg goed spelen, en nee ik loop niet normaal in 3 delig pak rond :D minpuntje vond ik de locatie, waarom op de TT staan als je toch niets van tribunes gebruikt? nu had je op ieder willekeurig parkeerplaats in dit land het zelfde idee gehad. voorprogramma was niet veel, maar ja ik kwam ook voor maiden, en die waren (net als ooit) voor mij gewoon goed, kortom prima vermaakt en leve de NS toch weer om 04:00 terug in Rotterdam :D:D:D |
|
quote: Thanks! Dan trek ik die binnenkort weer eens uit de kast; waar staat 't nog meer op naast deze dvd? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Op de 'Hammersmith'-CD van Eddie's Archive. En op mijn 'Beast Over Hammersmith' picture disc LP. En op de '12 Wasted Years'-video. En uiteraard hier: [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 17-08-2008 22:28] Bareuh... |
|
The trend is dead. |
|
Jezus, wat een gaaf optreden. Lauren klonk echt nergens naar en Kamelot en WT waren gewoon tof. Maar Maiden zette weer een show neer om nooit te vergeten, en dit was de 3de keer dat ik ze deze zomer zag, maar zonder twijvel hun beste show. Lekker helemaal vooraan staan in de voorste ring ^^ wie het eerst komt die het eerst maalt. Als je er niet optijd in was kreeg je geen toegangsbandje meer. Echt heerlijk was dat, zonder duwen en dringen vooraan staan. |
|
@ De Ulk: Verrek [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-08-2008 22:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
stoer, elke metalfag kraakt lauren harris af, mooi man. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja, ze moet der muil niet open trekken. Gewoon beetje dansen The trend is dead. |
|
quote: ...eventueel rond een paal Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf! |
|
quote: Dat zou pas een mooie show zijn. The trend is dead. |
|
quote: Weet je hoe genant dat is, als je vader in de buurt is? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Fucking Fucking Fucking zeggen ook toch? The trend is dead. |
|
|
|
quote: Erg strakke foto's, maar waarom zoveel van Gers? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
was een gaaf concert . als ik dan toch iets mag zeiken, die broek van Bruce?! what's up met dat?! Lauren Harris kan inderdaad beter op het podium pingpongballen gaan poepen dan zingen. naar was dat. |
|
Die broek heeft hij al een paar tours achter elkaar aan; mss is t aan hem vastgegroeid.. Voor mensen die wat gemist hebben: http://www.youtube.com/watch?v=FOxGeMMVbx4 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat zeg je omdat je denkt dat je een kans bij haar maakt? |
|
Omdat de schildpad en die rustige de 1ste 3 nummers (daarna moest ik opzouten) teveel naar achteren op het podium stonden. Aangezien ik een klein mannetje ben, en het podium hoog is, houdt het dan snel op voor mij... |
|
Met 'schildpad' en 'rustige' bedoel je Adrian Smith en Dave Murray, de twee andere gitaristen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hoeveel gitaristen hebben ze wel niet dan? Je moeder. |
|
quote: 3 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
= 1 teveel. |
|
hehe wtf, lekker zinloos ja die derde Je moeder. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |